OK! no. 9… simply surprising

July 5, 2010 § Leave a comment

Superbul interviu cu familia Craioveanu…..

Te-ai gândit vreodată în anii aceştia că Vlad ar putea să înşele?

Alina: Întotdeauna există şansa ca o femeie să-şi piardă bărbatul. Doar dacă-i proastă. Nu-mi e frică de nico femeie. Mi-a fost la început…

Vlad: Mie îmi e frică!

Thea: Mie îmi este fică de femeile chelioase.

Alina: Am eu o prietenă care s-a ras în cap şi Thea a avut un şoc când a văzut-o.

Dar de bărbaţii chelioşi îţi e frică? Uite cum e Dobrovolschi.

Thea: Un bărbat dacă este chel nu mă sperie, dar tati dacă se rade în cap, tot nu mă sperie.

Şi… de ce nu… Boureanu şi Pelinel….

E a doua oară când insinuezi că cineva ar avea un amantlâc. Inevitabil se face legătura cu problema pe care ai avut-o tu cu soţia care “a plecat” cu amantul Vlădescu.

E problema celor care fac legătura.

Ai rămas cu vreun resentiment faţă de ea?

Ţi-ai dat răspunsul la asta în prima întrebare a interviului. Da fii atent, ai luat-o pe o zonă pe care n-am venit să fac interviul. Mă citezi cu răspunsurile pe care ţi le dau.

Leave a comment

What’s this?

You are currently reading OK! no. 9… simply surprising at Mindfields.

meta