una dintre cele 36500 de dimineţi ale vieţii mele

July 6, 2010 § 4 Comments

Îmi sună telefonul. Televizorul nu se aprinsese. Era clar mai devreme de ora 9.  Mă uit. Număr necunoscut. Ieri a trebuit să mă trezesc mai devreme să intru în direct la Radio 21. Bă da azi?! Azi e altfel. Şi e momentul acela al unui vis în care vrei să-i găseşti un final. Atunci a sunat. Am răspuns. Deşi eram convins că e vorba de o imbecilitate. Şi număr ascuns. Şi mai devreme de ora nouă. În asemenea condiţii penibile, la telefon nu putea fi decât Emil Boc. Sau Traian Băsescu. Unul din ăştia.

-Da!

– Bună ziua. Mă numesc…. (am uitat cum) . De la Cosmote vă deranjez.

N-am mai plătit abonamentul ăla penibil de vreo 2 luni. N-am mai ajuns. Dar nu asta contează în viaţă.

– Bun. De ce mă suni la ora aceasta?

– Noi începem programul la ora 7.

– Ce relevanţă are pentru mine?! Dacă lucrai de noapte mă sunai la 3 dimineaţa?

– Dar e deja ora 8 : 10.

Îmi trec prin minte incredibil de multe ironii jignitoare. Îmi doream să sufere. Să-i stric ziua. Da mă hotărăsc să fac o faptă bună. Îi închid telefonul. Bă sună iar.

– De ce eşti atât de hotărâtă să pari bolnavă de cretinism?

– M-am gândit că dacă tot v-am deranjat să purtăm totuşi o discuţie…

Bă îi închid iar. Şi aici povestea devine halucinantă. Mai sună încă o dată. Superb nu?

§ 4 Responses to una dintre cele 36500 de dimineţi ale vieţii mele

  • Paul Andrei says:

    Ba, pai spune ce ati mai vorbit…ma lasi asa in aer? Chiar m-ai facut curios sa vad ce vroia…

  • nana says:

    Aoleu, cum n-ai platit de 2 luni ???!!!

  • Radu Buzaianu says:

    …asta voia. sa-i spun cand platesc. ca m-a mai sunat o data saptamana trecuta. nici nu mai folosesc numarul ala de cosmote. si suma e penibila. daca ma mai suna de 2 ori au acoperit suma pe care trebuie s-o dau cu ce cheltuiesc ei s-o recupereze.

  • rocsana says:

    tare asta! :))

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading una dintre cele 36500 de dimineţi ale vieţii mele at Mindfields.

meta

