Interviul cu Lucian Mândruţă !

April 7, 2010 § Leave a comment

Privită retrospectiv, povestea lui Mândruţă prins cu amanta e o lecţie superbă de PR. Cum aduci un personaj consumat de anii de citit cu intonaţie prompterul de ştiri, la un individ controversat tocmai bun să prezinte o emisiune de divertisment. Tabloidele nu se vând cu familiştii. Se vând cu amantele lor. Povestea lui Lucian a ţinut emisiunile de divertisment cu sufletul la gură. Reviste şi ziare au aruncat isteric pe prima pagină un subiect pe care în niciun moment nu l-au pus sub semnul îndoielii. Aşadar… încheiem circul.

Mai veselă, că mai bună ne-am lămurit că nu merge.

Din informaţiile mele nu ai plecat de la Observator, aşa cum s-a zis, din cauza scandalului cu amanta ta.
Aşa e. Demult trebuia să fac schimbarea asta. Am făcut vara trecută un talk-show care mi-a fost dat experimental, cât a fost Gâdea în concediu să vedem cum mă descurc. A mers bine. De atunci am avut mai multe versiuni de propuneri. A fost unul economic altul de tip “consummer news”. În final a fost aprobat acesta.

A trebuit deci să faci trecerea de la un om serios la unul simpatic.
A trebuit să fac trecerea de la percepţia de om serios. Eu nu sunt serios. Personajul în care am intrat acum la emisiune e cel care sunt eu. Nu mai joc pe altcineva. Mă joc pe mine.

Te-a ajutat în ideea asta, promovarea făcută în povestea cu amanta.
Păi să faci prima pagină o lună în ziare nu e la-nedemâna oricui. Nu există pr prost. Există doar pr pur şi simplu.

Purtai ochelari în ultima vreme.
I-am pierdut prin casă. Mi i-am pus pntru că la distanţe mari nu văd.

Nici maşina de paparazzi n-o vezi.
Acum m-am obişnuit cu ei.

Îţi place David Letterman.
Da. Cel mai mult îmi place Steven Goldberg. Letterman e mai mult mass market, deşi îmi place mai mult, noi lucrăm pentru un astfel de public. Însă ce facem noi e adaptat la ţara aceasta. Vorbim despre ce se întâmplă aici. Aici e mai mult circ. E mai puţină pâine. Acolo e invers.

Spuneai la un moment dat că ţi-ai pus ochelari ca David Letterman.
Da. Totuşi dacă-i puneam ca Letterman îi făceam roz sau cum îi are el.

Şi David Letterman şi-a cerut scuze soţiei la televizor, pentru că a înşelat-o.
El a fost o lumină pentru mine, cu incidentul acela. Doar că eu nu mi-am cerut scuze pentru că mi-am înşelat soţia, pentru că nu mi-am înşelat soţia. Eu mi-am cerut scuze pentru ce ştiam că urmează. În multe privinţe a fost dureros pentru ai mei. Asta deşi ştiau că sunt “clean”.

Sunt foarte multe coincidenţe.
Sunt cam multe nu? Eu de exemplu merg cu Volvo nu merg cu BMW. Am BMW. Cel din poze e de exemplu al meu. Mi-l asum şi am să mai merg cu el. Sau poate cu un alt model.

Alt model de maşină sper.
Da.

Altă coincidenţă relaţia bună dintre trustul înc are ai apărut cu amanta şi cel în care ai apărut cu show-ul.
N-o ştiu.

Au fost discuţii ca Antena 1 să facă Ciao TV.
Habar n-am asta.

Şi ultima coincidenţa e cea cu care am început. Intenţia ta de a fi perceput ca un individ cu controverse.
Da. E şi asta o coincidenţă. Sunt toate coincidenţe. Aşa fac coincidenţele se adună. Ce să le facem. Poţi să le dai cu ceva în cap?

Sunt multe coincidenţe, da. Aşa e.
Cred că o s-o inviţi pe cea cu care erai în maşină, în emisiunea ta în curând.
Da. Au fost discuţii la şedinţele de sumar. Să vedem.

Te interesează locul lui Capatos?
Nu gândesc în termeni de scaun, poziţii şi funcţii. Nu asta îmi doresc. Îmi doresc până la urmă să schimb puţin lumea în care trăim.

S-o faci mai veselă.
Mai veselă, că mai bună ne-am lămurit că nu merge.

Tagged:

Leave a comment

What’s this?

You are currently reading Interviul cu Lucian Mândruţă ! at Mindfields.

meta