Cause it’s a bittersweet simphony, this life….

August 27, 2012 § Leave a comment

Pe 24 august  am împlinit 28 de ani. Zilele astea, dincolo de festivism inerţial trăiesc un farmec al lor. Sunt repere. Repere dinspre care priveşti. Şi-n prezent. Şi-n trecut. Şi-n viitor. Instinctiv priveşti în trecut. Şi  mă trezesc faţă în faţă cu marea la 2 Mai. Aşa cum am fost vara, toată copilăria mea.

Să zicem că în urmă cu vreo 15 ani, eram pe plajă la 2 Mai, de ziua mea, mă uitam în gol spre mare şi mă gândeam. Bă, cum o să fiu eu peste 15 ani?! Cum o să arate viaţa mea atunci?! De ce mi se tot părea mie că o să fiu dintre cei cărora le iese viaţa?! Nu mi se părea. Trăiam sentimentul acesta într-un tip de certitudine. Greu justificabilă. Eu! Nu alţii! Ceilalţi mă priveau sceptic. Nu ştiu să fi fost mai mult de 2.. 3 persoane care ar fi mizat pe mine. Dar ce contează? Stăteam pe plajă la 2 Mai cu ai mei. Cu Daria în braţe şi mă gândeam. La ce aş fi fost gata să renunţa acum 15 ani pentru prezentul acesta? Ce aş fi plătit în schimbul lui? Ce mă făcea pe mine atât de convins că am să-l trăiesc? Eu ştiu răspunsul. Stă în urarea pe care mi-a făcut-o Geanina Corondan. “Îţi doresc să te iubească Dumnezeu!”. Nu ştiu dacă El m-a iubit. Eu n-am ajuns la măsura să-l iubesc. Deocamdată doar mă tem de El. Dar am o certitudine care explică: sigur am crezut în El mai mult decât în mine! Şi cred că aici e explicaţia prezentului în care vineri mă uitam, în faţa aceleiaşi mări, de la 2 Mai, cu 15 ani mai bătrân.

Dinspre ziua asta spre viitor privesc mai mărunt. La 28 de ani îmi vine să trăiesc mai mult ]n prezent. Acum 15 ani, trăiam foarte mult în perspectivă. D-aia uneori acum şi vorbesc mai puţin. Să nu stric prezentul.  Aşa cum a fost joi spre vineri. Când stăteam pe o terasă şi aşteptam să fac 28 ani. Mama mi-a spus că am fost un copil bun. Şi-mi doreşte ca Daria să-mi fie la fel cum i-am fost eu ei. După 12 noaptea asta e melodia care a început… . Cu ea am împlinit 28 ani!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Cause it’s a bittersweet simphony, this life…. at Mindfields.

meta

