Interviul cu Monica Barladeanu ( 2 )

August 18, 2012 § Leave a comment

DESPRE LOCURI

 

Lucrurile pe care-ţi face plăcere să le faci. La omul cu care-ţi place să trăieşti o să revenim. Să vorbim despre locul unde-ţi place să trăieşti.

E o întrebare la care, nu că n-aş avea un răspuns, doar că locul unde-mi place să trăiesc nu există. Asta m-ar ancora undeva. Pentru mine, senzaţia de a fi legată de ceva îmi declanşează o reacţie claus­trofobică foarte serioasă. De asta îmi place Bucu­reştiul în doze mici. Îmi place Los Angeles în doze mai mari, dar nu definitive. Îmi place mai mult New York-ul. Toate acestea împreună fac locul unde-mi place să trăiesc. Eu nu sunt structurată să-mi fac o casă, de unde să nu mă mişc decât atunci când plec în vacanţă. Sunt Săgetător.

Cum sunt oraşele acestea?

De Bucureşti îmi e dor. Foarte des. Şi de Iaşi mi se face dor. E un oraş în care îmi place să stau şi o săp­tămână. Îmi place să merg la ţară şi să stau. Îmi plac grădinile de acolo. Bucureştiul îmi place pentru că-l reevaluez de fiecare dată când vin. Se schimbă tot timpul. Los Angelesul are altă viteză. Are un aer de vacanţă. Şi, paradoxal, acolo există multă ambiţie şi seriozitate. E un oraş care, în fiecare zi, te invită la plajă. Are un soare perfect. Combinaţia asta parado­xală îmi place enorm. New York-ul? E un oraş care te stimulează. Are o viteză incredibilă. Acolo totul e foarte concentrat. Oamenii sunt foarte atenţi la tim­pul lor. În New York, e aproape imposibil să reuşeşti să stai degeaba.

Poţi cuceri America? Sau ce-ai făcut acolo e maximul pe care-l poţi face?

Vorbim de parcă aş avea 60 de ani şi totul s-a terminat. Depinde ce-ţi propui. Dacă-ţi pro­pui s-o cucereşti e una. Să devii Paris Hilton. Iar dacă te foloseşti de şansa pe care ţara aceas­ta ţi-o oferă e alta. Depinde ce obiective ai. Eu nu mi-am propus s-o cuceresc…

Ci s-o trăieşti?

Nu. Să mă folosesc de oportunităţile pe care le am

Tagged:

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Interviul cu Monica Barladeanu ( 2 ) at Mindfields.

meta

