Deci cum aşa ceva?!

August 13, 2012 § Leave a comment

Cineva trebuie să găseasă un fel de a-i opri pe oamenii care-şi propun postura manipulatorului, ei nefiind în stare intelectual să-şi manipuleze măcar aparenţa stupidă cu care-ţi ies în faţă. Bă nu se mai poate cu ăştia. N-o mai iau cu Băsescu care zice că lumea nu se prinde că el conduce un Logan ca să pară sărac şi cinstit ca Iliescu pe care-l dă exemplu negativ una , două. Şi vine cu Loganul doar când are nevoie de simpatia publică. Dar e atât de nerespectos cu nivelul de inteligenţă al omului de acasă, încât s-a dovedit că nici măcar nu vine cu acelaşi. Au numărat ăştia vreo 3.

Nu zic de ăsta. O iau de jos. De foarte jos. Nu mai pot cu vânzătorii de la OMV. Eu tot timpul mă nimeresc să mă grăbesc să plătesc. Ăsta e felul meu. Mi se pare că pierd timpul în viaţă punând benzină. Dar în graba mea trebuie tot timpul s-o conving pe duduia de acolo că vreau doar să plătesc benzina. Ea face o scurtă evaluarea a oamenilor şi le mai popune ceva. În fugă. “Atât? Vă mai dau ceva?”. Şi începe să înşire câteva chestii care ar mai putea fi luate. Pe de-o parte perceţia în legătură cu mine şi ceilaţi cumpărători e că suntem atât de stupizi încât vrem lucruri pe care nici măcăr nu ne imaginăm că le vrem. Şi atunci vine ea să facă lumină. Pe de altă parte e interesant că nici propunerile astea nu sunt aceleaşi la fiecare persoană. Adică ăluia din faţa mea i-a recomandat ceva de băut. “O Coca Cola, un Sprite, ceva de băut, vă dau?”. Mie-mi zice cică:  “Atât?!Un pachet de şerveţele vreţi?”. Ăleia de după mine, am stat m-am uitat: “vă dau şi ceva de mâncat?”. Pe primul l-a evaluat ca dezhidratat, sigur. Şi arăta că ar fi. Adică la el avea dreptate. La asta după mine, discutabil! Bă, dar la mine?! Cum a ajuns la şerveţele ? Adică problema nu e că-mi recomadă chestii când eu mă grăbesc. Dar evaluarea mă nedreptăţeşte. Treaba e că-mi sugerează şi obraznic. Mâine, poimâine, mă trezesc că-mi zice: “un tricou, ceva, vă dau?”. “Un cd cu Nicolae Guţă vreţi?!”. Adică începem de la şerveţele şi cine ştie unde ajungem. Îmi e şi frică să mai pun benzină. Cel puţin la OMV Pipera e nenorocire. E una mică de înălţime care-ţi face nişte recomdări demobilizante. Dar o să vin în contraofensivă. Ceva de genul: “Nu, mulţumesc! Eu vă dau un algocalmin, ceva?!”.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Deci cum aşa ceva?! at Mindfields.

meta

