Zilele astea

August 7, 2012 § Leave a comment

Zilele astea cunosc traind ce ma pricep mai putin sa traiesc. Sa reusesc inca o data sa nu decid nimic. Sa se intample lucrurile asa cum o vrea Dumnezeu. Nu cum vreau eu. Sunt in fata unui moment pe care-l astept de cand m-am apucat sa lucrez in media. M-am pregatit pentru momentul asta multi ani. Multi. Multi pentru mine. Mi-am tot reevaluat mizele. Asteptarile. Felul de a fi. Pana cand am ajuns aici. Azi am zis “da” la ceea ce mi s-a propus. Fara sa iau o decizie. Mi s-a parut ca asta e felul meu de a reusi sa nu decid. Lasand destinul sa se construiasca singur. In felul acesta de a trai zilele astea mi-am adus aminte de ce mi-a spus unul dintre oamenii spre care privesc cu admiratie. Mi-am adus aminte, ca m-am tot gandit atunci ce-a vrut sa spuna cu asta. Zilele acestea l-am inteles!

În tenis mulţi nu acceptă că ţi-e frică şi când pierzi, şi când câştigi. Dacă spui că ţi-e frică şi când câştigi, însemnă că eşti un om pierdut. Dar eu am spus-o. Când eşti la ultima minge, îţi e frică şi să câştigi, şi să pierzi.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Zilele astea at Mindfields.

meta

