Ziua lui Horatiu Malaele

August 1, 2012 § Leave a comment

Sunt foarte priceput si la aplauze . Stiu sa aplaud cand e cazul. De pilda acum. Pe Horatiu Malaele. E ziua lui si mi-am adus aminte de o replica pe care mi-a dat-o si care mi-a placut. Este despre glorie si actorie.

Gloria poate fi agasantă. Dar şi fără ea nu poţi trăi mai mult de câteva zile. Intri în  sevraj din pricina obişnuinţei. De multe ori, am încercat să-mi explic ce mă mână în meseria asta. E foarte greu de explicat. E un mister. Ce om renunţă să-şi împlinească propria personalitate, dând viaţă unor himere?!? Cine şi de ce face asta? E o tainā.

Tagged:

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ziua lui Horatiu Malaele at Mindfields.

meta

