O intrebare

July 30, 2012 § Leave a comment


Va pun si eu o intrebare. cinstita. De la obraz. Despre omul acesta. Comunistul care lupta impotriva comunistilor. Omul lui Iliescu din anii 90, care lupta impotriva oamenilor lui Iliescu. Secretarul de stat al ministerului transporturilor cu care au venit minerii, care lupta impotriva celor care au favorizat venirea minerilor. Si asa mai departe. Eu va intreb cu sinceritate. Si de la obraz. Ca vreau sa mai scriu si altele. Nu mai pot cu ăsta. E obositor sa lupti cu incapacitatea oamenilor de a nu fi prostiti de asta intruna. E adevarat, mai sunteti putini. Enorm de putini. Dar sunteti. Bine… am inteles, ca n-a pus ăla ghilimele. Ca se trezeste Antonescu tarziu. Ca au dat astia lovitura de stat prin vot democratic, impotriva democratului care subordonase toate institutiile statului. Ca va da afara din Europa, ca nu mai au pe unu subordonat lor, cu politica de austeritate aici. Ca ia Antonescu justitia daca pleaca marele garant al ei cu 3 dosare penale imense inchise deocamdata. Ba! Am inteles. Ok! Intrebarea:

“Ba! Vouă chiar nu vă e rusine mă cu ăsta?!”

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading O intrebare at Mindfields.

meta

