V for Vendetta

July 28, 2012 § Leave a comment

Citesc o carte a lui Paler in perioada asta. Asa a fost sa fie. Si tocmai trec peste urmatorul pasaj:

Altadata, important era sa-ti tii gura! Acum e important, se pare, sa-ti bati gura. Altadata, regula era frica. Acum, regula e tupeul. Comunismul a creat omul duplicitar, schizofrenic. Vremea de azi creaza omul cinic. Iar eu ma comport ca un imbecil: pun la suflet tot ce vad si aud in acest final de istorie.

Ironic! Cam asta fac. Dar la un moment dat, in felul meu de a deveni, mi-am pierdut rabdarea cu ce percep ca fiind, intr-o forma a evidentei, urat. Si n-am ce face. Suport greu. In compensatie ii iubesc mai mult pe ai mei. Eu traiesc tara asta ca si cum ea ar fi frumoasa. Intruna construiesc ziduri. Imi apar sansa de a trai frumos. Sunt agresiv uneori cand scriu. Sau cand ma mai cheama lumea sa ma intrebe de vorba la televizor. Nu stiu cand am intrat in direct vreodata cu alta miza in minte decat aceea de a-mi apara spatiul in care m-am nascut. E un instinct in care traiesc. Sper ca a venit vremea alor mei.

Am scris mult despre politica in saptamanile astea. Mult. Pentru ca nu mai am rabdare cu Romania urata. Poate e momentul ca si ai mei sa aiba un presedinte. Ai mei, adica Romania asa cum o percep eu, ca finnd o tara ce merita sa fie frumoasa. L-am studiat mult pe Antonescu. Nu-mi asum usor oameni necunoscuti. E ceea ce logica mea percepe ca fiind singurul politician de al carui fel de a fi m-am simtit reprezentat. N-am sa am insa nicio inhibitie in a-l  trece la dezamagiri. Deloc. Nu-l cunosc. Nu suntem prieteni. Eu l-am studiat in spatiul public. Se poate sa ma insel. Credeti-ma, o fac rar. Asa de tare dispretuiesc la oameni incapacitatea de a recunoaste ca au gresit, incat nu pot sa am aceasta apucatura. O sa recunosc ca am gresit. Nu va fi cazul. Ce voiam eu sa zic… JOS BASESCU!

 

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading V for Vendetta at Mindfields.

meta

