Azi

July 20, 2012 § Leave a comment

L-am cunoscut pe Traian Băsescu. A dat un interviu  pentru Adevarul, aşa cum dă el acum. Şi vizitând redacţiile a trecut pe aici, pe la mine. N-am zis nimic. Că nu era nimic de zis. Am zâmbit cum ştiu eu să zâmbesc în momente d-astea. El neştiind să zâmbească, a făcut cum ştie el. Apoi s-a oprit în dreptul scaunului meu. Uitându-se în general. A întrebat ceva de finaciar, că unde e departamentul. S-a uitat spre mine, m-am uitat spre el şi-a plecat. Nu ne-am zis nimic. El nu mă ştia pe mine. Eu îl ştiam bine pe el. Deci nu era nimic de zis. Ajungând în dreptul birourilor unde scria OK! , a întrebat cu un uşor entuziasm: deci voi faceţi revista OK! ?! Şi atât.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Azi at Mindfields.

meta

