Pact cu Dumnezeu

July 12, 2012 § Leave a comment

Fac parte categoric dintre oamenii mirati. Sunt dintre cei care stiu sa se mire. Cei care  au obiceiul asta. Am trait extrem de constient tot ce mi s-a intamplat pana acum. Am stat treaz ca un pusti care vrea sa priceapa cine-i lasa cadouri noaptea sub brad. Am facut un pact cu Dumnezeu. Eu ma straduiesc sa fac cat mai multe dintre cele care micsoreaza distanta dintre om si El, iar El sa-mi confirme ca exista. Pact cu Dumnezeu.De atunci pana acum viata mea e manifestarea acestei intelegeri. Dintre noi doi, eu am incalcat-o. Ca o forma de neputinta. Uneori. Discret, El mi-a atras atentia. Asa si-a incalcat si El pactul. Mi-a explicat ca exista si cand intelegerea noastra picase.  M-a invatat ca a fi fericit inseamna a surmonta distanta dintre noi.

In cadrul preocuparii asteia s-a construit discret o zi ca asta. Toate sub sintagma unui film. The 25th hour. “It all came so close to never happen”. De cate ori ziua asta a fost atat de aproape sa nu se mai intample… doar Dumnezeu stie. Atunci cum sa pui sub semnul intamplarii atatea si atatea sincronizari superbe. Atetea coincidente stupefiante. Eu le pun sub semnul mirarii. Oricat ar fi evoluat lumea, starea de bine a ramas doar in  accesul la cele cateva fericiri pe care Dumnezeu le-a lasat omului.

Duminica e Botezul Dariei!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Pact cu Dumnezeu at Mindfields.

meta

