România imbecilă

July 4, 2012 § Leave a comment

Eu am fixatia asta cu logica. Nu ştiu dacă aţi remarcat. Logica mea spune în felul următor. Ponta a venit la putere nu că e frumos, cât că sunt ăia urâţi. Şi sunt! Oribili! A venit nu ca să zâmbească frumos. A venit măcar să ne scape de aştia. În Piaţa Universităţii nimeni n-a strigat “Ponta!”. Lumea striga “jos băsescu!”. Cănu se mai poate cu ăsta. Nu vă spun în ce hal mă enerva zâmbetul lui relaxat. Discursul despre buna coabitare cu băsescu. Cu pdlul. Mă uitam consternat. Cu alte cuvinte ne-am agitat de pomană. Până la un moment dat. Ieri i-au dat jos prin vot pe papagalii ăia puşi sinistru la conducerea camerelor. Daţi jos pentru ca azi să înceapă suspendarea ăluia. Că d-aia au venit. Zic bravo.

Când văd revolta oamenilor. Că domne. Că nu ştiu ce. Că nu se face. Comuniştii! Păi nu asta voiaţi mă? Să-l dea jos pe ăla? Ba da. Dar nu aşa. Păi ăla vine cu o bâtă şi ăştia să vină cu flori? Bă în ce logică funcţionează oamenii ăştia?! În realitate funcţionează în logica lui Băsescu. Nimic din ce vrea ăsta ca lumea să creadă, mintea populaţiei nu poate să nu preia entuziast. Cu toţii sunt încântaţi să spună că toţi politicienii sunt la fel. Deci de ce n-am rămâne cu Boc premier. Cu toţii sunt acum cu principii. Deşi până acum n-am văzut pe nimeni deranjat coerent de un individ care a condus ţara dincolo de orice principiu. Acum cum se scobeşte unu de la USL între di8nţi cum te trezeşti cu revoltaţii “independenţi” pe stradă. Băsescu şi-a pus oamenii lui de la Parchet până la Curtea Constituţională. Bă n-a zis nimeni nimic. Oamenii erau luaţi cu altele.Acum lumea e pe revoltă. Că o schimbă pe Roberta. Ca să nu mai zic de avocatulv poporului.

Bine, nu e vorba despre politică. Ei sunt pe principii! Cum sunt şi eu acum! Pe principii! Ce am scris despre politică acum???

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading România imbecilă at Mindfields.

meta

