Zilele astea

June 7, 2012 § Leave a comment

…trăitul e complicat. Mă pregătesc să trăiesc urmatoarea viaţă. Sunt teoriile alea că trăim mai multe. Aşa e, dar nu aşa. Trăieşti mai multe. Dar te naşti doar o dată. Numai tâmpiţii trăiesc o viaţă. Şi proastă. E ideea aceea care argumentează incapacitatea a doi oameni de a trăi împreună mai mult de 3 ani. Ca orice tâmpenie ea trebuie validată de o sintagmă: dragostea durează trei ani. E valabilă doar pentru tâmpiţi. Mi-a rămas în minte ce mi-a zis Horaţiu Mălăele o dată: “sunt oameni care se nasc, trăiesc şi mor pe acelaşi trotuar”. Oameni care n-au nici măcar şansa de a le părea rău. Să constate că se putea trăi şi altfel. Nu durează trei ani. Pentru că oamenii nu rămân aceiaşi. Se schimbă. Câte personaje m-au locuit până la 28 de ani? Câţi puşti cu câte idei? Cu câte scenarii? Cu câte nefericiri? Cu câte succese? Cu câte evaluări ale vieţii? De câte ori m-am răzgândit? De câte ori am devenit altul? Nu sunt acelaşi. Nu sunt mulţi care mă ştiu. Mă pregătesc zilele astea să devin urmatorul.

Îmi place ideea cu toate care au fost la un moment dat “so close to never happen”. Ce a mişcat detaliile astfel încât scenariul să se potrivească frumos? Cine aşează amănuntele încât unind punctele, ele să deseneze un om? Şi cine are acces la atâta imaginaţie încât, trasând liniile, aceleaşi puncte să alcătuiască mai mulţi oameni simultan?! De câte ori amestecăm punctele aiurea şi de câte ori acel cineva cu răbdare, vine şi ne mai dă o şansă?! Mai pune o dată punctele în ordine. Zilele astea, făcând exerciţiu ăsta mă mai desenez o dată.

Tagged:

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Zilele astea at Mindfields.

meta

