Pre – Nume

June 1, 2012 § Leave a comment

Vă întreb omeneşte, vi se pare normal ca o treabă atât de importantă cum este numele copilului, o responsabilitate atât de considerabilă. să fie lăsată oamenilor?! Şi fără posibilitatea de a reveni cursiv asupra deciziei când ea devine vizibil idioată. Vă întreb. Consider că şi numele trebuie să intre în spaţiul prediciziilor cu care Dumnezeu te lasă în lume. Adică atâta vreme cât nu decidem când şi unde ne naştem. Sexul nu-l decidem decât dacă suntem imbecili.  În ce proporţii şi ce anume preiei din caracteristicile mamei. Cât din ale tatălui. Atâta vreme cât venim cu chestiunile esenţiale în viaţă sub forbă de predecizii, bă numele, cum să laşi numele pe mâna omului?! Nu vedeţi în ce hal am ajuns să ne numim ( unii dintre noi ). D-aia zic. Poate e cazul să tratăm denumirea cum se cuvine. Poate că e cazul ca şi Dumnezeu să ia numele în serios. Să nu ne mai lase nouă pe mână treaba asta. Să venim cu numele gata pus.

Uitaţi-vă şi voi în ce situaţie sunt. Pot eu să anticipez caracterul copilului meu în asemenea hal încât să-l denumesc? Plus că nu pot să calculez ce pondere în generaţia copilului are un nume sau altul. Să mă trezesc că pe copilul meu îl cheamă la fel ca pe cealaltă jumătate din parc. Că strig şi un sfert din copii se întorc?! Şi mai e o chestie. trebuie să fie un nume general. Nu pot să-i pun un nume acum când e copil, altul la maturitate şi altul care să i se potrivească pe final. Adică faţa se adecvează la vârstă. Şi mintea teoretic. Cam tot. Mai puţin numele. Dumenzeu te lasă cu nişte date pe care în timp le mai ameliorează în funcţie de deciziile tale. Bă noi nu facem aşa. Noi decidem o dată şi gata. În fine…. eu, cu Dana, deci nu aiurea, ne-am gândit ce nume să punem. Ne-am decis. Dar eu, fiind imprevizibil, deci interesant, când mă voi duce să-i pun numele, pot produce tot felul de surprize. Ca idee zic… .

Tagged:

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Pre – Nume at Mindfields.

meta

