Acum 10 ani

May 28, 2012 § Leave a comment

Când m-am apucat să lucrez în media vedeam finalitatea asta, cu mine ajungând cel mai bun om de radio. Poate dintr-o admiraţie pentru Andrei Gheorghe. Poate că mă plăceam foarte mult în perspectiva asta.  Arătam bine. Dintr-o vanitatea a succesului de tipul ăsta. La un moment dat, Mihai Dobrovolschi vrând să plece de la Pro Fm la un radio nou mi-a propus ca-n situaţia în care va decide asta, să-i fiu eu co-host în emisiune. Cel puţin la început. Iar dacă ne sincronizăm bine, să rămână aşa. Era spre vară. Cam cum e acum, doar că frumos afară. Asta cam acum 10 ani. Ne-am văzut la o terasă în Herăstrău. S-ar putea ca ăla să fi fost cel mai mişto drum spre casă. Am plecat pe jos, că stau aproape. Băi lumea sub perspectiva asta arăta bine. Şi eu la fel. Dobro a plecat de la Pro Fm. Mi-a explicat că Răzvan Exarhu ca director al radioului consideră că la matinal trebuie să fie doar oameni cu experienţă. După vreo 2 luni m-a sunat Răzvan. Că să dau o probă. M-am suit într-un taxi. M-am dus. Am dat-o. Neavând o dicţie adecvată situaţiei nu am luat-o. Şi-am plecat.

Atunci s-a petrecut unul dintre momentele importante pe care viaţa le construieşte. Poate cel mai important. Ploua. Ca azi. Aşteptam pe cineva să mă ia cu maşina de acolo. La semaforul de la capătul Căii Victoria, a venit un puşti de maxim zece ani la mine. Cerşea. Cu el am purtat unul dintre cele mai importante dialoguri din viaţa mea:

El: Tu eşti de aici?

Eu: Nu!

El: Dar de unde?

Eu: Nu de aici.

El: Păi şi ce faci aici?! De ce ai venit tu din lumea aia a ta de acolo, în lumea asta de aici?!

Atunci mi s-a părut amuzanto-agasant. I-am dat nişte bani parcă, m-am întors cu spatele şi m-am suit în maşina pe care o aşteptam. Apoi un pic consternat, mi-am mai reluat în minte dialogul. Şi până acum îl tot reiau. În fiecare moment dificil îmi verific motivaţia. La vârsta aia, cam pe la 18 ani, motivaţia sub care construiam era greşită. De atunci m-am tot întors spre casă cu capul plecat, până când motivaţia sub care ajung e aia care-mi trebuie. Ca o concesie pe care Dumnezeu mi-o face, ca să pot să duc succesul . Dacă am să-l am vreodată.

 

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Acum 10 ani at Mindfields.

meta

