Azi

May 24, 2012 § 1 Comment

Am făcut public un talent de-al meu. Nu-l ştia nimeni. Am scris un editorial în care am vorbit despre el. Am văzut la un moment dat că ştiu să aplaud incredibil. Că scriu, fac interviuri, comentez chestii pe la televizor, bă pe astea le poate oricine. Şi de aici şi limitele succesului meu. Bă, dacă mă pui să aplaud, deci crede-mă, aplaudacii lui Capatos, cu ăia ai lu’ Simona Gherghe puşi împreună, par răzleţi şi timizi. Bă am o acustică de pot să ţin sonor o sală goală cu senzaţia că lumea se calcă în picioare. Nu m-am dus la “Romnii au talent” că nu voiam încă să mă branduiesc pe treaba asta. Dar vă spun clar, nu intră nimeni într-o sală unde aplaud eu. Pe principiul “unde intrăm mă, tu n-auzi ce e acolo?!”.  Mi-am pus telefonul la încărcat. Să vezi acum ce-o să sune cu oferte de aplaudat emisiuni si spectacole. M-am hotărât să încep această meserie frumoasă… .

§ One Response to Azi

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Azi at Mindfields.

meta

