300

May 7, 2012 § Leave a comment

Mă uitam… 600 de prieteni pe facebook. Nu deveniţi anapoda. N-am acceptat prea mulţi imbecili. Şi ăia conjunctural. Văd că s-au strâns 600. Pe jumătate dintre ei îi cunosc. Cu cealaltă jumătate am o problemă de tranziţie. Când trec dintr-o jumătate în cealaltă. Asta e o treabă pe care n-o pricep. Îi cunosc sau nu-i cunosc pe ceilalţi 300? Care e procedura când în viaţa cu cei 300, mă văd cu ceilalţi 300? Tranziţia asta dintr-o parte în alta mă pune în situaţii greu remediabile. E greu să trăieşti o viaţă. Ce să mai discutăm de 2 simultane.

 

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading 300 at Mindfields.

meta

