Flower Power

April 30, 2012 § Leave a comment

Trandafirul din dreapta este cel din ziua în care m-am căsătorit cu Dana. L-am avut la o şedinţă foto. Apoi i l-am dat lu’ mama. L-a pus în vaza aceea la fereastra aia. Acum doi ani asta. De atunci n-a făcut decât să-i schimbe apă. O dată la două zile mi se pare. Are doi ani! N-am explicaţie. Sau nu, deocamdată. Nici nu-mi trebuie. Dumnezeu uneori operează dincolo de explicaţii. Uneori nu ţine să se justifice. Alteori nu suntem capabili să-L pricepem. Şi-n situaţiile acestea eu doar îi mulţumesc pentru ce am şi merg mai departe. Buchetul din stânga e cel pe care tata i l-a dat lu’ mama acum trei zile. Împlinesc 28 de ani de căsătorie. Sunt şi mulţi şi puţini. Depinde din ce capăt priveşti spre ei. S-au căsătorit în anul în care m-am născut eu. Cam aşa arată un colţ din lumea la care ader eu.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Flower Power at Mindfields.

meta

