Generaţia Pro

April 24, 2012 § Leave a comment

Toate generaţiile au această apucătură în instinct de a se poziţiona într-o superioritate faţă de cele care i-au urmat. Intră în desfăşurătorul raportării la ce urmează. Toţi au trăit vremuri mai mişto. Toate generaţiile următoare au fost mai imbecile. Şi nu cred că e doar mândrie sau percepţie. Chiar cred că lumea se tâmpeşte. Băi dar explicaţi-mi cum naiba mă stabilesc eu superior genraţiei copiilor mei? Cam cât de imbecili trebuie să fie ăştia care urmează ca eu care am făcut parte din generaţia care dădea bip să-i privesc cu superioritate. Deci dădeam bipuri. Fără logică. Nu înseamnau nimic. Îmi dădea cineva bip. Îi dădeam înapoi. Şi erau unii care-ţi băteau obrazul. “Bă… ţi-am dat trei, unu nu mi-ai dat înapoi”. În generaţia mea s-a desfăşurat “mirc/ul”. Ca mod de socializare. Intra lumea în vorbă fără prea multe gesticulaţii. “ASL pls”. Age sex location. De-o infantilitate spectaculoasă. Cum intru eu în retorica aia care spune că muzica pe vremea mea era mişto. Nu ce e acum. Şi apar cu MB&C. Genius şi T-short. “Bă, pe vremea mea cântau N&D şi ASIA,  nu infantilităţile astea de acum”. N-am cum să preiau discursul ăsta. E caraghios. Pe vremea mea fetele se căţărau pe platforme. Şi mergeau. Aia era şmecheria vestimentară. Alea de la Andre erau trendsettere. Bă nu mi-au fost uşor. Vin din vremuri complicate.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Generaţia Pro at Mindfields.

meta

