The Talent (ED) Mister (Y)

April 11, 2012 § Leave a comment

E plin de oameni în jurul meu. Nu ştiu de ce. Dar sunt mulţi.  Stau şi mă uit la ei. De nebun. Stau aşa şi mă uit la ei. Oameni care-şi folosesc talentul. Trăiesc din talent. Profită de talent. Eu m-am hotărât să fiu dintre cei puţini. Să fiu excentric până la stupid. Dintre ăia cu atât de mult bun simţ că nici de talentul meu să nu profit. Să-mi respect în asemenea hal talentul încât nici să nu-mi propun să mă folosesc de el. Asta e definiţia puterii. Vine de la Iisus în Săptămâna Mare. Să poţi oricând să-l faci praf pe cel din faţa ta. Să n-o faci. Să nu te gândeşti niciodată s-o faci. Şi nici el să nu ştie vreodată că ai fi putut s-o faci. Definiţia puterii absolute. Mă întorc la talent. Să ţi-l ştii. Doar tu. Să nu te întrebuinţezi niciodată de el. Să-l ştii acolo. Condiţia paginii goale. În timp ce o scrii îşi consumă din potenţial. S-o laşi nescrisă. Cu perspectiva ca cineva s-o scrie cu cel mai mişto text din lume. Să trăieşti o viaţă întreagă cu certitudinea că ai fi putut să fii. Da n-ai vrut. Şi certitudinea să nu te apese. Bine, am glumit… .

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading The Talent (ED) Mister (Y) at Mindfields.

meta

