Interviul cu Gianina Corondan

April 6, 2012 § Leave a comment

Una dintre necunoscutele importante ale lumii în care trăim e dispariţia Geaninei Corondan de la televizor. E atât de complicat de priceput de ce nu mai există un format care să i se potrivească, încât nu îndrăzneşte nimeni să se apuce să rezolve treaba asta. Aşa că mi-am luat inima în dinţi şi am stabilit să ne întâlnim la o cafea. Intuieşte masa la care ea e aşezată după elaborarea cu care oamenii zâmbesc în zonă. Geanina Corondan e făcută să fie reîntâlnită primăvara…

Preafericita Geanina Corondan…

Niciodată prea. Astea sunt calităţile feţelor duse mult la biserică. Încerc să fiu măcar fericită.

Ce te aruncă tot timpul în zâmbetul acesta al tău?

Cel mai intens e întâlnirea cu oamenii. Oamenii cu feţe bune, cum e a ta. Oamenii cu unde de ironie în ochi. Ăştia mă încarcă.

Poţi fi considerată din generaţia celor care au greşit plecând de la Pro TV? Sau nu au reuşit plecând…

Numai faptul că raportăm totul la Pro TV, ca la Iisus, înainte şi după Pro TV…

Eu acolo te-am cunoscut.

Unii m-au cunoscut când eram contabilă. Pot să mă întrebe şi ei. Cred că nu am greşit şi că aşa a trebuit să fie. Am plecat de la Pro TV şi am avut mai multă libertate de exprimare. Am putut să cânt. Am putut să scriu. Am putut să experimentez tot felul de emisiuni. N-am fost pusă în echipa de tineret şi “dansează până te dăm noi afară”.

Tu, fiind o fire extravagantă, ai greşit venind la TVR, într-un mediu conformist aproape prin definiţie?

În mediul acesta atât de conformist te decupezi mai bine, fiind mai colorat. Mi se spunea, când făceam “Ora G”, că deodată pare color emisia TVR. Faptul că ei au găsit cu cale să admită o astfel de nebunie la momentul acela, arată că e foarte deschis la minte acest TVR. Vreau să-ţi dau numele lui Titus Munteanu. El e cel care a văzut bine venirea mea acolo.

Acum văd că nu prea mai există divertisment acolo. Mai are departament de divertisment TVR-ul?

Mai are. Recent am fost la Eurovision. Într-adevăr, a mai scăzut… Poate şi din pricina banilor. Sau a bombardamentului mediatic îndreptat spre TVR, că, vezi Doamne, din banii noştri plătim nu ştiu ce… Asta nu-ţi mai dă răgazul să gândeşti o strategie.

Consideri că în prim planul vieţii publice ai consumat ce ai avut de spus sau că nedrept ai ieşit momentan de pe scenă?

Să ştii că nu simt aşa. Am avut tot timpul înclinaţia de a mă retrage puţin când mi s-a părut că sufoc cu apariţiile mele publicul. Am făcut meteo şi am vrut să mă retrag, tocmai pentru a nu fi zi de zi în casa omului. Nu m-a dat nimeni afară. Să nu apuce omul să spună că ar mai vrea să mai vadă şi pe altcineva.  Atunci am acceptat o emisiune săptămânală în direct. Altfel. Am avut un bombardament d-ăsta când am făcut ”Ora G” şi ”Cerbul de Aur”. Apăream întruna şi d-aia m-am retras şi am vrut alt tip de proiecte, interesante pentru mine. “Clubul de Comedie” cu fostul grup “Vouă”, cotind-o spre teatru. Am trecut spre regia divertismentului. Mie nu-mi place să fac acelaşi lucru.

Consideri deci că talentul tău a fost bine speculat de către cei de la TVR.

Nu vreau să dau vina pe ei. Poate că eu n-am reuşit să-mi pun în valoare serviciile artistice. N-am făcut tot ce puteam ca să mă pun bine în valoare.

Ai jucat acum într-un film.

Recent, am primit o ofertă să joc într-un film al lui Mişu Constantinescu. Cel care a făcut “Lumini şi Umbre”. L-am descoperit ca fiind un om senzaţional.

Ce film?

Filmul este despre Elisabeta Rizea, pentru că ştiţi că am avut şi noi oameni care au luptat împotriva comunismului.

Tu ai jucat rolul…

Elisabetei Rizea. Ce-ai făcut ochii aşa mari?!

Şi ultima întrebare. N-are legătură cu nimic. Te-ai gândit vreodată să ajungi mamă? Ca să nu spun chiar bunică…

Aceasta e o întrebare fără dezvoltare ulterioară. Vreau să las un pic de mister. M-am gândit, nu m-am gândit, vrei tu să afli negru pe alb… Să spunem lumii, asta e una d-aia sau d-ailaltă. Mai bine să rămân aşa misterioasă… .

Tagged:

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Interviul cu Gianina Corondan at Mindfields.

meta

