Ryan Gosling

March 22, 2012 § 1 Comment

Apreciez calmul de tip Ryan Gosling. Am o admiraţie configurată în mulţi ani pentru tipologia asta de raportare la viaţă. O mai găseşti la Robert Redford. Pare versiunea lui prezentă. Îmi plac oamenii care par că ştiu ce au de făcut. Întotdeauna, formulat sau neformulat, am privit cu invidie spre calmul venit din felul omului de a ştii ce are de făcut. Care domină contextele în care se poziţionează. Omul nu neapărar sigur pe el, cât calm. Chiar şi-n timpul prăbuşirii. Să te prăbuşeşti calm. Am învăţat să apreciez treaba asta. Îmi place Ryan Gosling, cum îmi plăcea Robert Redford.

Ryan Gosling: All my characters are me. I’m not a good enough actor to become a character. I hear about actors who become the role and I think ‘I wonder what that feels like’. Because for me, they’re all me. I relate to these characters because aspects of their personality are like me. And I just turn up the parts of myself that are them and turn down the parts that aren’t.

§ One Response to Ryan Gosling

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ryan Gosling at Mindfields.

meta

