Viaţa la OK!

February 24, 2012 § Leave a comment

  • M-au chemat ieri cei de la departamnetul juridic. Că s-a încheiat procesul pe care-l aveam. Şi cutare. Că aşa şi pe dincolo. Am scris despre o duduie (doamnă) că tâmpeşte publicul cu ce cântă şi m-a dat în judecată. Probabil pentru că n-a fost de acord. Ieri şi-a retras procesul. Poate se retrage cu totul.
  • Aseară eram la evenimentul OK! Oscar… chestii. Făceam nişte piruete pe acolo. Eram bine. Mai o glumă acolo. Mai zâmbeam mişto. Mai stăteam cu mina de om care face şi drege. Mai păream aşa. Mai păream altfel. Îl ascultam pe Lucian Viziru cântând şi mai schimbam amabilităţi. Cu unul, cu altul. Cu oamenii esenţiali din jur. Şi făceam cum făcea ăla în “Entourage”. Cum se întâlnea cu câte cineva cum “I am a big fan of yours”. Eram în felul acesta. “Foarte bună emisiunea ta! E tare de tot! Chiar era nevoie de aşa ceva!”. Ceva de genul ăsta. După care intram discret în detalii. Pentru mai multă veridicitate. “Am văzut-o pe … la tine. Cel mai tare interviu pe care l-a dat până acum”. Şi mi se părea că sunt superb pe dialog din ăsta. Creativ. Ştiu să ies repede din situaţii stranii. De pildă asta: “Te potriveşti foarte tare cu băiatul cu care prezinţi emisiunea”. “Păi de anul trecut nu mai prezint cu el”. “Am văzut!”. Adică până acum eram cum sunt eu. Sincronizam corect discursul cu ce gândeam. Da’ nu ştiu ce m-a apucat aseară. Eram şi nervos cu meciul. În fine… .

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Viaţa la OK! at Mindfields.

meta

