One for the money

February 10, 2012 § Leave a comment

Am fost să văd acest film. Văzusem “Two for the money”. Bun film. Da ieri mi-a plăcut să urmăresc capacitatea unora de a face un film în halul ăsta de prost. După filmul de aseară aproape că mi se pare mai uşor să faci un film bun decât unul prost. Dacă ar fi să aleg între a merge să văd cum se filmează un film bun, sau cum se filmează un film prost… să fim serioşi, mult mai multe curiozităţi am faţă de unul prost. Adică ăia sunt şi ei oameni. Au şi ei capacitatea de a discerne. Vorbim despre filme evident stupide. Au conştiinţa gesturilor. Ştiu că fac un film prost. Adică logica mea nu percepe felul în care un om poate fi implicat în filmările unui asemenea scenariu. Cred pe logica asta că un actor care joacă un scenariu prost trebuie plătit mult mai bine decât unul care joacă un scenariu bun. A deveni aia care a jucat în filmul ăla ridicol, e o devenire care trebuie surmontată cu mulţi bani. Vorbim despre Katherine Heighl. Aş putea expedia totul superficial. Şi-mi e caracteristic. Să spun că e cumva normal, scenariul fiind scris de o femeie. Producătorul fiind o producătoare. Da nu spun. Pentru că nu vreau să par ceea ce sunt. Vreau doar să fiu. A urmări o oră şi jumătate un film bun poate oricine. Eu vreau să văd câţi sunt în stare să facă ce-am făcut. Să se uite la un film ridicol. Acolo creativitate. Să poţi să găseşti la un film tâmp motive de a-l viziona entuziast. E vorba de creativitate. Cu toţii ştim să vedem filme bune. Nu fiţi superficiali. Mergeţi să vedeţi “one for the money”.

P.S. A scrie frumos despre un film frumos e o chestiune la-ndemâna oricui. A scrie frumos despre un film urâ t nu-i uşor : ))

Tagged: ,

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading One for the money at Mindfields.

meta

