Da!

January 27, 2012 § 1 Comment


Am o relaţie constant stângace cu România. Ba îmi place, ba nu. Văd că de obicei e mişto să te enerveze. Românilor le place să-şi înjure ţara. Sunt convins că ar găsi multe motive de depresie în oricare alta. Cel mai simplu e să nu-ţi placă. Îţi determină un aer de superioritate. Pari interesant. Şi totuşi. Nimic nu e bun sau rău până la sfârşit. Mie-mi place România mea. Nu ştiu dacă-mi place România altuia. România mea e din oamenii cu care mă înconjor. E din locurile care şi-au câştigat o semnificaţie. E o Românie care mă face să zâmbesc. Şi alta care nu mă lasă să mă bucur de prima.

Tagged: , , ,

§ One Response to Da!

  • Paul Andrei says:

    Foarte misto. Mereu simt ca-mi furi ideile inainte sa le spun eu. Cred ca tu esti un pic mai genial decat mine. desi asta e greu de crezut, dar na…asta e :))

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Da! at Mindfields.

meta

