Declaraţie de război!

January 19, 2012 § 2 Comments

Cu multă sinceritate vă anunţ că nu se mai poate în ritmul acesta. Şi profit de ocazie să-i reamintesc şi lui că aşa ceva nu mai poate continua. Pe mine nu mă opreşte nimeni pe stradă să-şi pronunţe admiraţia. Deşi poate aş fi mai îndreptăţit. Cu Biggie nu se poate circula 3 minute consecutiv fără ca cineva să se aplece să-i declare simpatia.  Bă, sunt oameni care vorbesc pentru el. Se identifică cu Biggie. Trăgeam de el că nu ştiu ce naiba găsise şi aud în spate: “Nu mă brusca. Sunt şi eu mic!”. Bă eşti nebun?! Mă întorc discret. O doamnă bine îmbrăcată. Părea un om serios. Mă uit la ea. Continuă. “Nu mai trage aşa de mine!”. Abia, abia, am liniştit-o.  Scriu pe facebook, pe blog, fac, dreg, de mulţi ani. Am pus o poză cu această ieşire din comun a acestui vandal. 44 de oameni nu s-au putut abţine să nu like-uiască această imagine lipsită de bun simţ. Peste 20 de comentarii. Fără precedent. Doar Lucian Mândruţă mai adună atâtea reacţii din ce am văzut. Am decodificat-o ca pe-o declaraţie de război din partea acestui individ ocupat doar cu a fi aşa. Deci să privim din mai multe perspective felul în care mă aşteaptă acest individ acasă…

Tagged:

§ 2 Responses to Declaraţie de război!

  • arabela grigorescu says:

    Dumnezeuleeeeeeee!!!!!! nu pot sa cred…!!!!!cu toate ca nu imi sunt straine astfel de preocupari ale micilor noastre vedete…,recunosc ca Biggi e bestiaaaaaaaaaaaal…Dar ptr ca sunt extraordinar de sinceri, trebuiesc iertati…isprava lui a fost o actiune sincera. Adica domnule!!!! perna asta ori era mai preferata decit el in casa, ori este lucrul drag al cuiva care l-a suparat…Trebuie sa fim atenti la actiunile noastre, altfel ne educa ei pe noi…

  • arabela grigorescu says:

    eu personal il ador…ma face sa uit de tot si sa zimbesc oricit de grea mi-ar fi fost ziua…pupici Biggi!!!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Declaraţie de război! at Mindfields.

meta

