P… mai mică

January 18, 2012 § 2 Comments

Am fost vineri la Stand Up Comedy să mă întâlnesc cu prietenul Teo. Să râd şi să-l aplaud. Am stat de vorbă cu el înainte să înceapă, despre politică. L-am ascultat şi-n timpul showului. N-am fost de acord! A explicat că e o greşeală să ne dorim răul mai mic. Că tot timpul alegem să fim f…. de o p…. mai mică. Şi de fiecare ne trezim în fund cu una mai mare. Că în schimb ar trebui să ne propunem să fim iubiţi. Nu. Nicăieri în lume nu există conducători care-şi iubesc cetăţenii. Să fim serioşi. peste tot ţările sunt conduse, de oameni cărora le place puterea. Ce însă cred că e important e un minim respect pentru oameni. Pentru aparenţe. Nu-l pui pe un papagal premier, decredibilizând funcţia. Un minim respect pentru logică. Nu vii şi spui despre legea sănătăţii că în sfârşit avem o lege europeană. După câţiva ani vii cu alta, că trebuie schimbată, că e o nenorocire. După câteva zile, că lumea nu e pregătită pentru magistrala ta schimbare, în care-ţi propui să înlocuieşti un minim sistem funcţional din cadrul sănătăţii. După încă 2 zile, că de fapt stai, că aveau dreptate oamenii. Nu că nu sunt pregătiţi de schimbare, dar ai avut tu informaţii greşite în legătură cu ea. Eu mă aştept să fiu minţit. Că de la americani, până la nemţi şi francezi, toţi sunt minţiţi. Da nu-mi spune bă sunt prost. Dacă mă conduci înseamnă că ştii să mă minţi. Înseamnă că ai măcar această minimă calitate, care defineşte un om politic. Apoi un minim respect pentru rost. Adică să faci lucrurile cu un sens. Nu te apuci să spui că ruşii sunt nenorociţi. Şi noi plătim ditamai preţul pentru gaze apoi. Nu te apuci să ataci un simbol respectat în toată lumea, cum e Regele Mihai. Care i-a întors spatele lui Hitler. Te mândreşti cu el. Şi nu în ultimul rând, o minimă preocupare pentru imagnea funcţiei şi a ţării pe care o reprezinţi. Nu o îmbraci bă pe nevastăta în ţigancă şi te bagi în horă cu Bercea Mondialu. Că sunt oameni care trăiesc acum în străinătate şi suferă că sunt percepuţi ca ţigani. Fără să fie. Deci pretenţia mea pentru un preşedinte e să aibe măcar aceste minime preocupări şi deja e mai bine. E o p… mai mică, Teo! Că n-am reuşit atunci să argumentez tot ce spuneam.

Tagged: , ,

§ 2 Responses to P… mai mică

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading P… mai mică at Mindfields.

meta

