Telefonul de aseară

January 6, 2012 § Leave a comment

Stăteam de vorbă cu Daneza. Discutam câteva chestii esenţiale ca de obicei. Când sună telefonul şi ne întrerupe. Răspund. “Radu Buzăianu???”. Zic “da”. Dar şi asta e o discuţie. Când sunt eu?! Că sunt în tot felul de feluri. Când e Radu Buzăianu defapt?! Am zis superficial că “da”. “Liviu Vârciu la telefon”.  Scrisesem un editorial despre el şi despre felul în care a ajuns Revelionul la televizor. “Da, Liviule!”, continui eu aşteptând curios. “Am auzit că ai fantezii cu mine”. L-am luat în serios. Asta poate l-a şi derutat puţin. “De unde a reieşit asta?”. Zice “păi ai scris că am făcut eu Revelionul la Pro TV cu Magda Ciumac , Nikita şi Mariana Moculescu”. Îţi dai seama ce fantezie e asta. Tare de tot fentezie. Liviu Vârciu la televizor cu Magda Ciumac. Perfect. “Nu mă”, îl liniştesc puţin. “Am scris că e bine că ai prezentat tu. Că se putea mai rău.  Putea să prezinte Sexi Brăileanca de exemplu”. După care a vrut să lămurească absolut concret treburile: “n-am nicio legătură cu personajele astea şi nu vreau să fiu asociat cu ele”. “Păi bine băi Liviule, da te-am pus eu să apari cu Buruiană şi Tonciu de Revelion la Pro TV?! Adică e bine că nu vrei să fii asociat şi atunci de ce te asociezi?”. Mi-a explicat omul că Mona Segal, care da,  e cam cea mai tare producătoare de showuri tv l-a pus. Şi că orice îi zice ea, el face. Ceea ce mi se pare corect. Dau să ne despărţim prieteni şi-i zic că apreciez că am vorbit civilizat. Că nu ne- am înjurat şi cutare. Şi el atunci mi-a dat o replică fabuloasă. E de altfel motivul pentru care am povestit conversaţia. E genul de replică pentru care merită să trăieşti. O vorbă aruncată de Liviu Vârciu, care dă sens vieţii. Spusă şi frumos, pe ton revoltat, dar didactic. Educativ deci. Zice, “nu, că eu nu înjur un om, decât dacă-l cunosc”. Perfect.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Telefonul de aseară at Mindfields.

meta

