Tot ce va doriti!

January 5, 2012 § 3 Comments

Acum, că ne-am mai liniştit, hai să lămuresc nişte treburi cu urările. În primul rând trebuie priceput rostul lor. Adică dacă au. Cu cât ţi se urează mai des un an bun, cu atât cresc şansele ca el să devină? Dacă pricepem că binele e direct proporţional cu oamenii care ţi-l doresc, simt nevoia să menţionez o treabă. Ca ăsta e obiceiul. Te întâlneşti cu oameni mai puţin documentaţi în privinţa ta. Luaţi cu ale lor. Fără o aplecare minimă asupra subiectului. Luaţi cu Moş Crăciun şi chestii, fiecare aruncă euforic şi expeditiv un “tot ce-ţi doreşti!”. Şi intru în panică. Bă sunt cam mulţi. Sunt mulţi dar sinceri. Şi stai uneori şi te gândeşti. Puţin… dar sincer: “dacă se întâmplă?!”. Pe principiul “şi dacă mă sărută”. Bă nu e de joacă. Un scurt istoric al celor pe care mi le-am dorit ne-ar băga în balamuc pe toţi. De-a lungul timpului mi-am dorit tot felul de cretinităţi. Am fost foarte amplu în zona asta. Mai mult, în jurul meu sunt permanent oameni care-şi doresc tot felul de ridiculităţi. În jurul vostru nu? Păi cum să nu fie. Peste tot sunt. Şi mai ales suntem. Am ajuns ceea ce sunt şi pentru că nu s-au întâmplat toate prostiile pe care le-am dorit. Asta cu doritul e o treaba grea. Nu-i usor să-ţi doresti. Nici nu prea ai cum să ştii ce să-ţi doreşti. Pe de-o parte. Iar pe de alta, nu faptul că nu ai te face nefericit. Ci faptul că-ti doreşti.

§ 3 Responses to Tot ce va doriti!

  • arabela grigorescu says:

    Daca altii ne ureaza sa avem parte de tot ce ne dorim noi…atunci cu siguranta trebuie sa avem grija de ceea ce ne dorim…e posibil sa se realizeze; si atunci suntem fericiti sau nu , in functie si de gindurile noastre

  • Radu Buzaianu says:

    Da. Cred că suntem şi devenim ceea ce gândim. Căderile oamenilor sunt ceea ce se petrece în mintea lor. Când ceilalţi remarcă e deja forma finală. Binele şi răul se construieşte în mintea omului mult înainte să înceapă să capete forme concrete. Forma concretă e doar finalitatea.

  • arabela grigorescu says:

    Si totusi traim intr-o lume infinita…un univers infinit…de ce ar exista finalitate?…cine poate sti asta?…e tot o forma ce o construim in mintea noastra…suntem energie si energia inseamna miscare…in ce parte ne miscam!?…fie sus sau fie in jos, depinde tot de mintea noastra…stim noi unde este final…itatea!!!!??? Bine ne-ar fi sa ne dam seama ca o forma a raului,odata construita in mintea noastra ,sa nu o redam pina la gradul de finalitate…Si totusi…nu am sti a cintari binele daca nu am constientiza raul, sub oricare forma il construieste fiecare in mintea lui…

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Tot ce va doriti! at Mindfields.

meta

