Nasty

December 19, 2011 § Leave a comment

Pe Ilie Năstase l-am întâlnit de 2 ori. O dată când am fost cu Ada Teslaru la el. Era cu Amalia atunci. Şi o dată când am făcut interviul pentru OK!. Era cu Briggite. Nu l-am prins jucând, dar l-am priceput ca fiind un individ mult superior realităţii ăsteia tâmpe cu care-l înconjoară showbizul recent. Eram zilele trecute la eveniment la Valentino. Am trecut pe lângă el şi m-am gândit dacă să-l salut. Apoi m-am răzgândit. “Eu ştiu dacă m-o mai ţine minte?!”. Nu-mi place să complic.  Peste o jumătate de oră, la plecare, a venit şi m-a salutate el. Apoi am stat împreună la coadă la garderobă, vorbind despre această caracteristică superbă şi absolut românească: capacitatea de a improviza peste tot o coadă. În timp ce vorbeam cu el mă gândeam. Ilie Năstase a fost cu Diana Ross. Femeia de care a fost îndrăgostit Michael Jackson. A fost prieten cu Andy Warhol. Intra ca un star la unul dintre cele mai renumite cluburi ale istoriei. La Studio 54. Are acasă plin de poze în care dând mâna cu mari şefi de stat ai lumii. S-a oprit să mă salute. Apoi am stat împreună la coadă la garderobă. Ce tip modest. Ce excentrică pare modestia când ştii s-o îmbraci. Îmi aduc aminte cum era prezentată pisica într-un documentar. Dumnezeu ne-a lăsat-o pentru a putea trăi bucuria de a mângâia un tigru. Mă uit la Ilie Năstase ca la un tigru îmblânzit. Şi-mi aduc aminte una din replicile lui din ultimul nostru interviu.

 

Am fost egal cu mine. Şi când am fost sărac. Şi când am fost bogat. Şi dacă devin iar sărac şi dacă devin şi mai bogat, la fel am să fiu. Vezi?!

 

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Nasty at Mindfields.

meta

