Reclamă la radio

December 13, 2011 § 1 Comment

Bă nu sunt un tip superficial. Dovadă că nu pot să ascult o reclamă pur şi simplu. Eu o imaginez în ansamblul ei. Văd oamenii dintr-o agenţie venind cu idei. Văd şedinţele de brainstorming. Îi văd strânşi într-un “meeting room”. Îl văd pe “Account Manager” discutând la telefon cu clientul. Văd elaborarea unui “ADVERTISING MESSAGE”. Îl văd la o masă pe unul care prezintă concluziile unui “Advertising research”. Văd acea masa la care se fac în discuţii aprinse proiecţii asupra unui “Audience duplication”. Văd argumentaţia “Clearance/ului”. Îl văd pe unul ridicându-se şi trântind uşa. Că nu e de acord cu intonaţia cu care voice over-ul citeşte pe radio ideea creativă alcătuită cu multă pasiune şi talent de către câţiva copywritteri. Oameni care au reuşit cu greu într-un domeniu atât de închis şi dezirabil cum e advertisingul. Îl văd pe unul invocând entuziast un “Coincidental survey” bine alcătuit, pentru a desena perfect necisitatea ideii transmise de spot. Văd toate lucrurile astea. Şi abia apoi ascult reclama la radio….

– Domnule poştaş, aveţi grijă să nu alunecaţi!

– Cum doamnă să alunec?! Că nu a nins afară!  Nu e gheaţă pe jos…

– Da, dar la LIDL sunt banane cu numai 2, 30 de lei kg. Vă daţi seama câte coji de banane vor fi pe jos…

– Da, mulţumesc mult doamnă!

De ce zic că nu sunt superficial. Bă nu m-am oprit nici aici. M-am gândit mai departe. Cum ar fi ca totuşi reclama asta să fie bine targetată. Vă daţi seama ce părere au oamenii de acolo despre clienţii lor. Adică aşa îşi văd cei de la LIDL cumpărătorii. Şi nici măcar aici nu m-am oprit. Am mers şi mai departe. Şi dacă nu-i văd deformat. Dacă ăia de cumpără de acolol chiar sunt aşa. Bă vă daţi seama ce e acolo !!! Ar putea să amenajeze un mic studiou Capatos în incintă. Să facă emisiuni d-acolo. Dintre ai lui. Şi nu m-am oprit nici aici. M-am gândit că poate e mai specifică reclama. Ţinând cont că e pe Radio Zu. Poate e targetată pe publicul ăstora. Adică la LIDL merg mulţi oameni. Poate că reclama se adresează doar publicului lui Buzdu şi Morar. O să vă întrebaţi, bine, bine… da şi tu cum ai ascultat-o pe ZU? Adică par în target. Accidental, îl mai ascult pe Mircea Badea la 6 când plec de la redacţie… . Ce să fac. Am şi eu slabiciunile mele. Nimeni nu e perfect.

§ One Response to Reclamă la radio

  • Dan Pop says:

    Tocmai am ascultat reclama, dar pe Kiss FM. Cat de enervanta poate fi vocea femeii cu bananele, ceva de inimaginat. Sau sunt eu asa mai … fitos?🙂. In plus, originalitate, lvl -100

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Reclamă la radio at Mindfields.

meta

