Scris pe 21 octombrie

December 9, 2011 § 2 Comments

E una dintre cele cateva zilele in care intelegi ce inseamna fericirea. Sunt cateva paliere pe care le traversezi o data la cativa ani. Azi am reajustat definitia fericirii cu inca o traire. Expresia e dintr-un film. Si o invoc pentru ca povesteste bine . “Azi m-am simtit de parca m-ar fi sarutat Dumnezeu”. Spuneam intr-o emisiune in care m-a intrebat cineva de vorba, spuneam ca pentru mine fericirea e de fiecare data cand intelegi ca Dumnezeu exista. Astazi traiesc aceasta certitudine. Citand un om important dintre ai mei, astazi Dumnezeu a deschis “santier divin”. Dana e insarcinata. E unul dintre cele cateva momente la care te raportezi o viata intreaga. Intotdeauna m-am intrebat cum va fi ziua asta. Cand va fi si cum va fi. Imi vin in minte multe proiectii pe care gandurile din cand in cand le traseaza. E fata. E baiat. Seamana cu mine. Seamana cu Dana. Va fi un om fericit. Un om bun. Sau nu? Voi fi un tata fericit? Voi fi un tata bun? Stiu eu sa fiu tata? Toate raspunsurile astea nu le am. Am altul. Cel la intrebarea ce este fericirea. Atata timp cat toti o stim, de ce mai suntem in stare s-o confundam? De astazi ma uit la Dana diferit. Poarta cu ea lucrarea copilului meu. Al nostru. 21 octombrie. Ziua in care acum 6 ani am cunoscut-o. Astazi am aflat ca voi fi tata. E coincidenta? E 21 octombrie. Exista Dumnezeu.

§ 2 Responses to Scris pe 21 octombrie

  • Ana-Camelia says:

    Felicitări!! Mă bucur pentru voi! Nimic nu se compară în lumea asta cu aducerea pe lume a unui copil, e o binecuvântare, e cel mai pur sentiment de fericire. Sarcină uşoară şi naştere uşoară! Şi-apoi să vă bucuraţi de el mulţi, mulţi ani! Vei fi un tata bun, sunt sigură, fiindcă iţi pasă, fiindca vrei sa fii.

  • Radu Buzaianu says:

    Multumim.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Scris pe 21 octombrie at Mindfields.

meta

