The great haircut !!

December 7, 2011 § Leave a comment

Eu nu stiu cum sunteti voi, dar pentru mine, desi uneori nu pare, tunsul e o treaba decisiva. Azi am schimbat-o pe cea ocupata cu treaba asta. Dupa doi ani m-am dus la alt salon. Mi-am facut programare. Si m-am dus. Aveam un sentiment discret de tradator. Dar sunt obisnuit cu el. Am intrat asa, usor sceptic. M-am dus la gagica aia care statea ceremonios si ocupata. Am o slabiciune pentru astea care se ocupa cu distributia. Stau in spatele unei tejghele si te intreaba cum te numesti. Apoi se uita pe ceva. Verifica. E data naibii. La clinici medicale. La saloane. La banci La treburi. Au o siguranta in discurs de om care traieste senzatia reusitei in viata. I se parea foarte important ce face. Ceea ce o face la fel de simpatica. Cam ca o fata de 10 ani imbracata cu pantofii lu’ maica-sa. Ma asez pe scaun si astept. Da eu astept misto. Nu astept ca prostul. Eu stiu sa astept. Astept spectaculos. Sunt genul pe care-ti place sa-l lasi sa astepte un pic. Am o pozitie spectaculoasa pe scaun cand astept. O privire inteleapta. Ma uit pe telefon. Da nu aiurea. Ma uit ca si cum chiar as avea o treaba serioasa. Ceea ce pentru cei care ma cunosc putin pare straniu. Ma cheama cea care urmeaza sa ma tunda. Foarte stricta in formulare. Nu e bine. Am senzatia ca daca nu ma simpatizeaza nu pune suflet. Fac o gluma. Se rezolva. Imi place acum o chestie. Nu ne cunoastem, deci nu aderam imbecil la conversatii tampe. Tacem elegant. Ea ma tunde. Eu ma gandesc ca e bine ca nu trebuie sa vorbim aiurea. Si rupe tacerea. Ma intreaba o chestie care toata viata m-a pus in dificultate. Imi ridica un smoc de par il segmenteaza si ma intreaba daca sa ia mai mult. Sunt incapabil de decizii importante cand e vorba de tuns. Depasim momentul si incepe un joc psihologic. Eu ma uit nemultumit. Ea trage cu ochiul la cum ma uit. Zambesc din cand in cand de incurajare. Termina. Pare bine. Da niciodata nu-mi dau seama pe loc. Acasa inteleg care e treaba. Cat ii las? Ii spun “la revedere”. Ii las senzatia de om nesimtit. Tot lasat e si asta. Dupa care ma intorc si-i las si bani. Oricat de putin e mult prin comparatie. Prin comparatie cu nesimtitu care plecase. Ba sa n-o faceti si voi. Nu de alta… da parem penibili dupa aia.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading The great haircut !! at Mindfields.

meta

