Weapon of Choise

November 24, 2011 § Leave a comment

Mi-am construit constant şi elaborat un cult pentru decizii. Fiecare decizie pe care am luat-o, prea conştient sau mai ales, prea puţin conştient de ea,  a construit această versiune a mea. Cea pe care o locuiesc acum. Mă uitam ieri la Mr Nobody. Un film alambicat, dar aproape foarte deştept. Mi-a plăcut mai ales pentru coerenţa cu care desenează ideea asta: fiecare decizie pe care o iei construieşte o altă persoană a ta. Şi care ar fi fost cea mai fericită versiune a ta… n-ai de unde să ştii vreodată. Dar cam asta ai de făcut în viaţă. Să decizi bine. Nu iau decizii importante fără să fiu sigur. Şi nu trăiesc în multe regrete importante. Am câteva. Sunt de pe vremea când nu mă înţelegeam prea bine. Nici n-aveam cum. Nu mă luam în serios prea tare. Nici n-aveam de ce. Acum am certitudinea că prezentul se construieşte ca într-un “Butterfly Effect” . Lucrurile dobândesc o simetrie. Ceea ce fac azi schimbă ceva în viitor. Pentru că totul contează. Nu există gânduri fără importnaţă. Firea e şi un ansamblu al tuturor gândurilor pe care le-ai îngăduit. Eşti şi victima momentelor de slăbiciune. Şi beneficiarul celor sublime. Decizi conform firii tale. Eşti cred ceea ce gândeşti. Gândeşti şi conform mediului în care exişti. Totul contează. Prezentul e o adunătură de decizii mici. Luate bine sau luate prost. Prezentul e conjunctura pe care deciziile mari au admis-o. Nimic nu are altă importanţă decât cea pe care tu o dai. Tu decizi ce e important şi ce nu. A lua decizii bune e o artă. O deprinzi cred din relaţia cu Dumnezeu. Aşa se cucereşte Paradisul… deprinzând arta deciziilor bune.

Tagged:

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Weapon of Choise at Mindfields.

meta

