Optimismul

November 9, 2011 § Leave a comment

Eram în maşină. Conduceam. Ascultam muzică. Era mişto. În jur… maşini înghesuite. Şoferi asupriţi de imbecilitate. Nedreptăţiţi de viaţă. Şi imbecilizaţi de ce ascultă. De gânduri tâmpe şi muzici stupide. Nasol. Şi cum stăteam eu aşa, în copacul de lângă drum văd o veveriţă. O veveriţă care a supravieţuit Bucureştiului. Stai la stop şi te fixezi într-o direcţie. Nu ştiu câţi dintre cei din coloană au remarcat-o. Depinde şi cum trăieşti băi. Imbecilitatea nu e o fatalitate. Mai mult devi decât te naşti. Băi şi dura stopul ăla. Şi-mi plăcea. Mă uitam la aia şi la ce traiectorii lua. Părea a fi o veveriţă. Şi mi-am adus aminte de ce mi-a povestit o colegă. Era cu un prieten: “Uite o veveriţă!”. Ăla n-a fost de acord: “E un şobolan mă”. Şi aici vine replica ei splendidă: “Bă eu sunt optimistă. Mie mi se pare că e o veveriţă”. Superb.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Optimismul at Mindfields.

meta

