Nunta

November 2, 2011 § Leave a comment

Sâmbătă s-a însurat Dragoş. Prietenul meu important. E un moment la care ţin. Mi-am adus aminte de ce suntem prieteni de 10 ani. Am avut întotdeauna un cult pentru oamenii buni. M-am străduit întotdeauna să mă înconjor cu ei. Am crezut întotdeauna că “dacă ura şi invidia celorlalţi sunt neputincioase, este pentru că există câţiva oameni pe care îi iubim până la capăt”. Am crezut întotdeauna în construcţia unui “edificiu afectiv” . Am crezut întotdeauna că esenţial în viaţă este, când găseşti oameni cum sunt Dragoş şi Andreea, să nu te desparţi de ei niciodată. Şi să-i aplauzi din când în când, într-o formă sau alta. Eu aşa am crezut şi cred… şi nu mi s-a părut decât izolat şi nesemnificativ că m-am înşelat. Una dintre formele în care am decis să le aplaud momentul este filmul acesta:

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Nunta at Mindfields.

meta

