Biggie’s first day out

October 11, 2011 § Leave a comment

E clar cumva că viaţa mea a luat-o într-o direcţie stranie. Că tind să devin căţelul căţelului meu. La început, că până la urmă o să fac ce mi-am propus. Scot om din el. Am tendinţa inerentă de a mi se părea cam cel mai tare câine din lume. Tuturor celor care au câine li se pare. Toţi şi-l privesc cu admiraţie. Toţi câinii fac chestii nemaifăcute. Cu o singură diferenţă. La al meu e chiar adevărat. Puteţi să nu mă credeţi… treaba voastră. Acum câteva zile l-am scos prima dată prin parc. Am şi bănuit cumva că am rezolvat treaba cu nevoile pe care trebuie să şi le facă undeva. La 20 de ani de la revoluţie să nu se inventeze un câine fără problema asta…. în fine. Am stat l-am urmărit împreună cu Daneza. Nu face afară. Doar pe balcon. Sau prin casele oamenilor la care am fost cu el până acum. Acum am înţeles ce înseamnă să te bucuri de lucrile mici. Nimic nu se compară cu bucuria pe care am avut-o când a făcut prima dată unde trebuie. E un tip de maturitate la care ajungi. Cum spuneam, l-am scos în Herăstrău. Toată lumea încântată de el. Îmi era neclară chestia asta. Producea mai mult entuziasm în jur decât mine. Dar accept. O perioadă. Treaba nasoală care se întâmplă inevitabil e că te întâlneşti cu alţi oameni cu câini. Pe Biggie nu-l interesează câinii altora. Da vin ei la el. O perioadă mi se părea ok. Că-i întrebam, băi şi tu ( dumneavoastră ) cum faceţi să nu ştiu ce. Dar la un moment dat nu mai ai chef. Şi dacă vine câinele aluia la Biggie, bă o minimă dscuţie trebuie să leg acolo. Eşti condamnat la conversaţie. Bine, mie îmi e clar ce gândesc aştia când vin cu căţeii lor. “Domne e mişto, da’ nu se compară”. Îmi e clar că gândesc aşa, pentru că văd cum gandesc eu. Nu pot sa fiu atât de diferit. La cererea telespectatorilor… haideţi să difuzăm imaginile. Rog regia de emisie să difuzeze caseta.

Tagged: ,

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Biggie’s first day out at Mindfields.

meta

