Întrebarea care se pune

September 8, 2011 § Leave a comment

În ultima vreme mă cert cu Dana exclusiv pe treburi serioase. E şi o dovadă de maturizare cumva. Am depăşit perioada superficială când discutam sensurile cuvintelor. Acum dezbaterea contradictorie e ca de ce ţin mâna în dreptul gurii, într-o manieră de om preocupat, în timpul emisiunilor la care particip. M-a înnebunit în chestiunea asta. Că nu se poate aşa ceva. Că denotă nu ştiu ce. Eu îi argumentez că e bine să par preocupat. Îmi dă un aspect rational. Ea… că dimpotrivă. O ţine pe a ei. Că mă face mult prea serios pentru conversaţie. Aşa încât căsătoria mea cu ea a intrat în acest impas aproape iremediabil. Şi atunci iată întrebarea…

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Întrebarea care se pune at Mindfields.

meta

