Stateam si ma gandeam…

August 27, 2011 § 4 Comments

Ba e grea lupta. Ma uitam la pozele de mai jos. Foaia pe care urma sa scriu era aproape goala. Mult potential. Randurile asteptau entuziaste stiloul. Puteam sa scriu orice. Puteam sa devin orice. Viata e dreapta. In sensul matematicii. Si in sensul matematicii. E o lupta greu de dus in a te indeparta convingator de cea mai proasta versiune a ta. Unii isi traiesc cu entuziasm aceasta devenire. Sunt incantati de felul imbecil in care sunt. Societatea ii aplauda. Bravo ba! Societatea s-a tampit. Unii mazgalesc pe foaie. Isi argumenteaza istabiitatea scrierii, cu entuziasm. Ca mazgaleala da viata paginii. Cred ca interesanta e doar capacitatea de a scrie frumos. Mazgalitura e doar simptom al imbecilitatii. Al neputintei de a nu deveni cea mai proasta versiune a ta. Si recunosc, tentatia e elaborata. Sunt randuri scrise aiurea, oricare ar fi scriitorul. Ba e grea lupta. E greu sa te convingi. A scrie frumos nu e la indemana. E mai usor sa umplii pagina decat s-o scrii. Asta e principala achizitie a primilor mei 27 de ani. M-am convins ca trebuie sa scriu frumos.Nu neaparat caligrafic. Dar frumos. De aici incolo incepe razboiul. Existentele, in numarul lor mare, se scriu instinctiv. Societatea iti educa straniu relatia cu instinctul. Animalele sunt simpatice cand il imita pe om. Oamenii sunt simpatici cand preiau logica animalelor. Nu-mi propun sa fiu simpatic. Sunt atatia. Imi propun doar sa-mi inving instinctele care imi sugereaza zilnic sa devin cea mai proasta versiune a mea. Imi propun sa scriu frumos. Si sa ma inconjor de oameni care sa-mi aminteasca de complimentul pe care Jack Nicholson i-l face lui Hellen Hunt in “As good as it gets”. “U make me wanna be a better man”.

Tagged: ,

§ 4 Responses to Stateam si ma gandeam…

  • stefan says:

    urmatorii 27 o sa te convingi ca nu trebuie sa scrii frumos, de fapt ca nu trebuie sa scrii nimic… omul a inventat o multime de gadget-uri, toate cu puncte slabe, toate perfectibile, mai putin unul – timpul… ala o sa-ti ia pana, o sa ti-o rupa in doua si-o sa te trimita sa uzi la radacina plantele carnivore ale constrangerilor…

  • Radu Buzaianu says:

    exact asa dar invers. de acolo inainte probabil o sa pricepem ce bine ar fi fost sa scriem frumos. timpul omul a invatat doar sa-l masoare. cam atat a putut stiinta. Dumnezeu se ocupa de restul.

  • TipToe says:

    EEEEE,Mi-am pus mainile in cap cand am vazut ca ai aparut si la o emisiune de fotbal,nu inteleg ce cunostinte ai tu in domeniul fotbalistic?!GTFO.ROFLMAO

  • Radu Buzaianu says:

    în domeniul fotbalistic mă… tu nu eşti suficient de prost. pentru că văd că te şi zbaţi puţin. încă nu te-ai convins că eşti. nu înţelegi mă, tu fiind cel mai probabil un individ care şi înţelege multe… asta vine ca o surpriză. în sfârşit ceva ce nu înţelegi tu. le-ai înţeles pe toate şi te-ai proptit în asta. să-ţi explic de ce oameni ca tine îşi pun din când în când mâinile în cap. ca să-şi infirme nişte prezumpţii. să se reconvingă momentan că există. să-ţi mai dau o veste. oamenii ăia, nefiind atât de proşti ca tine, mă plătesc să merg ca invitat acolo. mirarea constantă e acţiunea prostului. ca să înţelegi cum am dedus că ai fi.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Stateam si ma gandeam… at Mindfields.

meta

