Multumesc

August 25, 2011 § 2 Comments


Imi place sa fiu in centrul atentiei. Imi place chiar si sa mi se para ca exista oameni pentru care sunt important. E o nevoie reconfirmata de ziua de nastere. Am citit ce mi-ati scris pe Facebook. De doua ori. Sa nu ratez ceva. Va multumesc. Cred in importanta gandurilor bune. Cred ca ele ajung sa conteze cumva. Dincolo de asta, trebuie sa explic ceva. Ca sa intelegeti de unde am plecat. Aveam cativa ani. M-a dus tata la un spectacol la el la serviciu. Cel de pe scena a anuntat ceromonios ca urmeaza sa intre Radu. Eu am inceput sa plang. Tata mi-a explicat ca nu e vorba despre mine. Ca e alt Radu. Si eu nu mai intelegeam nimic. Cum adica alt Radu. Pai cati suntem? Bine ca si ai mei au complotat la felul asta de a fi. Adica puneau astia stegulete in Herastrau de 23 august si ei imi explicau ca se pregateste lumea pentru ziua mea. Adica e cumva rezonabil felul in care am ajuns. De atunci lucrurile s-au schimbat doar ca idee. De exemplu ieri m-am enervat sa aflu de pe Facebook ca mai e ziua inca a catorva. Printre ei, Dani Otil. Dar am facut abstractie. M-am luat cu telefoanele. Am uitat.Ma sunau oamenii. Pe unii, care n-aveau de unde sa stie ca e ziua mea, ma gandeam sa-i sun eu. Sa-i avertizez. Si tot asa. Tot felul de probleme,va dati seama. Insa ce ma enerveaza mai tare e ca pe 25 ( azi ) cand ma trezesc, lucrurile revin la normal. Devin mult mai putin interesant pentru voi. Nu mai sta nimeni sa gandeasca cum sa-mi fie mie bine. Ca sa-mi faca o surpriza. Sau mai stiu eu ce. Abia ce am intrat in rolul asta. Sunt felicitat. Zambesc bine. Dau replici. Lumea gandeste lucruri bune in legatura cu mine. Sunt in centrul atentiei. Gesticulez. Oamenii in jur vorbesc despre mine. Ca ce am facut eu. Ca ce am zis eu. Ca nu stiu ce. Cutare. Si brusc… ba vezi ca e trecut de 12 noaptea. S-a terminat. 25 august. A cui e ziua azi?!

§ 2 Responses to Multumesc

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Multumesc at Mindfields.

meta

