Voila!

August 17, 2011 § 5 Comments

§ 5 Responses to Voila!

  • TipToe says:

    Salut.Nu am nimic personal cu tine,dar la “Conferinta de presa” unde a fost invitat Mugur Mihaiescu i-ai adresat niste intrebari penibile,puerile fara sens.Imi venea sa sparg televizorul Asa ca am pus repede mana pe telefon am dat un search “Radu Buzaianu” sau whatever gandindu-ma ca ai un astfel de blog sa imi vars si eu nervi macar online.Inca o data,ai fost penibil.

  • Radu Buzaianu says:

    ok… dezvoltă. dă-mi exemplu de întrebări ca să înţeleg ce înseamnă pt tine penibil.

  • TipToe says:

    De la prima intrebare la ultima intrebare,iar “penibil” are o singur explicatie,cea din DEX.

  • Radu Buzaianu says:

    Putem avea decodificări diferite. Te ai gândit că ceea ce pt tine poate să fie penibil pentru altul să nu fie? Adică oamenii au inteligenţe diferite. S-ar putea ca tu să consideri penibil ceea ce nu înţelegi. D-aia te întrebam. Da prin răspuns mi-ai confirmat faptul că habar n-ai ce întrebări penibile am pus. Că pe tine nu întrebările te au deranjat. Ci logica în care l-am considerat pe Mugur Mihăescu depăşit. Îmi aduc aminte că i-am spus că a tras prea mult de cariera lui şi devenise jenant umorul lui. Îmi aduc aminte că mi-a confirmat. Că trebuia să încheie cu un an mai devrem. Da vine un prost acum, care râde imbecil la nişte glume penibile şi înţelege în ridicolul lui că m-am legat de nenea Mugur. Să nu intrăm în panică. ai “Trăsniţi în Nato” acum. Sunt convins că nu prea îi ratezi.

  • TipToe says:

    Habar nu am ce intrebari penibile am pus,inseamna ca au fost,dupa logica gramaticala.Intradevar oamenii au inteligente diferite,dar scuza-ma,adevarul e unul singur.Si daca ne apucam acum sa disecam sensul cuvintelor…nu,hai totusi sa ne raportam la concret si ok daca te deranjeaza sensul cuvantului penebil,e ok am sa ma repet si i-ti zic ca ai pus niste intrebari puerile,daca si pueril iti este incomprehensibil…Apropo de dezonadamntul pozezioarei tale de mai sus,violenta verbala cat si cea fizica sunt arma prostului,nu te simtii ofensat.I-ti doresc tot binele din lume,dar sa stii ca atunci cand faci ceva din placere si pasiune i-ti si iese,otherwise…”I’ti pui ghetele in cui”🙂 vezi tu!De-ai “La vita e bella”.Numai bine.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Voila! at Mindfields.

meta

