amaDeus

August 1, 2011 § Leave a comment

Am mai multe râsuri. Râd luxuriant. Şi uneori râd mişto. De fapt,  de cele mai multe ori. Băi dar am un râs stupid uneori. Ceva… incredibil. Şi nu-mi iese decât într-o anumită conjunctură. Adică mi-ar plăcea să-l dezvolt. Să insist cu el, ca un individ eleborat ce sunt sau par. Dar nu e cazul. Nu ştiu dacă vouă vă place cum râdeţi. Nu ştiu ce fel de oameni sunteţi. Eu studiez râsul oamenilor. Mi se pare relevant. Dacă nu aţi văzut Amadeus, filmul despre viaţa lui Mozart, iar nu e în regulă. Pe lângă lucruri importante, de acolo mi-au rămas în minte şi lucruri stupide. Cum ar fi râsul lui Mozart. Râdea foarte stupid. Şi mi se părea că am mai auzit râsul ăla. Mi se tot părea, până mi-am dat seama. Era râsul ăla despre care vorbeam. Râdea stupid, cu râsul meu stupid. Bă mă scotea din sărite. La început zic. Apoi îmi plăcea. Îi dădea un alt aer râsului ăla al meu. Râdeam ca Mozart. Şi eram eu într-o seara cu Daneza. Şi am reuşit să râd aşa. Dana se uita uşor consernată. Ca spre un om care râde ciudat.  Şi mă apuc îi explic. Îi spun că râd ca Mozart. Să ştie şi ea ce se întâmplă, nu de alta. Şi ce-mi răspunde ea domne. Deci aşa ceva… . “Păi eu credeam că tu eşti mai tare ca Mozart”. Acum eu devin consternat. Şi ce credeţi că-mi spune ea în continuare. Pe locuri, fiţi gata… start: “De ce vrei să te cobori la nivelul lui Mozart?”.

Tagged: ,

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading amaDeus at Mindfields.

meta

