Hancock

July 20, 2011 § Leave a comment

Am văzut filmul ăsta. Şi încă mă mai întreb de ce. Intuiţia mea e că l-am văzut pentru că avea premise pozitive. E cu Will Smith şi Charlize Theron. După mine, cam cea mai interesantă femeie de la Hollywood. Şi stau uneori şi mă întreb. Cum iau hotărârea unii regizori să facă filme ridicole? Omul ăsta nu e prost. A mai făcut şi filme bune, cum ar fi Collateral, cu Tom Cruise. Dar aşa ceva? Să trecem peste asta. Omul a făcut un film prost ca să i se pară celălalte şi mai bune. Ok. Dar de ce atâţia bani? Buget dublu în comparaţie cu celălalt. Şi altă întrebare. Ce-a avut cu Will Smith? Să dau un exemplu. Poate sunt eu nebun. Ăsta e un erou cu puteri supranaturale. Dat naibii. Zboară. E puternic. Face pe nebunul. La un moment dat, nişte nesimţiţi trăgeau cu mitraliere într-o maşină de poliţie după care era ascunsă o duduie. La 10 paşi distanţă poliţia a izolat zona cu un cordon. Ăştia  trageau cu mitraliere, iar gloanţele aveau bunul simţ să se oprească la maşină. Nu ajungeau 10 paşi mai încolo unde stătea lumea cu gura cascată. Ceva… nebunia minţii cum ar zice prietenul meu Sergiu. Cum or fi gandit scenaristii si regizorul scena asta? Eu asta as fi vrut sa vad, mult mai mult decat filmul. Cum s-a ajuns cu atatia bani si actori buni sa se fac un film atat de prost. Si la 3 ani distanta, unuia Radu Buzaianu, ajuns pe la jumatatea filmului, sa i se para prea tarziu sa se mai opreasca. Si uite asa, sa piarda tâmp 2 ore din viata. Practic puteam sa ma nasc 2 ore mai tarziu. Sau pot sa mor 2 ore mai devreme. Oricum, am terminat prietenia cu Will Smith. O incepusem demult, cand ma uitam la “Printul din Bel-Air”. Asta e. Cu Charlize Theron e altceva.

Tagged:

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Hancock at Mindfields.

meta

