The primetime crime

July 7, 2011 § 2 Comments

Mi-a rămas în minte povestea asta sinistră din Primăverii. Pentru că am o schemă de scurtarea aşteptării la semaforul din Piaţa Charles de Gaulle. O iau pe străzi, prin Primăverii. O iau pe acolo, pe unde s-a înâmplat treaba asta. Şi mă mai uit la case. Mă mai uit la blocuri. Şi-mi plac. Mă uit şi într-o intuiţie a faptului că oamenii acolo trăiesc frumos. Am trecut şi pe lângă apartamentul unde astea 2 erau moarte. Chiar luni. Ce drame sunt în multe din casele alea mişto. Apoi am o simpatie pentru maşinile decapotabile. Îmi plac cei care le conduc. Au un aer detaşat.  Acum câteva zile a trecut pe lângă mine unu într-o mşină d-asta. Şi am avut un reflex de a privi cu uşoară invidie. Dar întrebarea care se pune e ce ştiu eu despre omul acela. Răspunsul e că are o maşină mişto. Şi e un gest imbecil. Să segmentezi un om în apreciere. Concluzia are legătură cu ansamblul. Şi din toţi milionarii în euro pe care i-am cunoscut în interviuri, am înţeles că nu poţi avea un milion de euro, fără să fi sacrificat ceva de nesacrficat din sinea ta. Mă întorc la Cristina Verona. Cea care şi-a omorât mama. Conducea la un moment dat un foarte mişto BMW decapotabil. Şi închei cu o chestiune dificil de spus, de scris sau de citit. Dar foarte deşteaptă. Înţeleg că cele două au fost găsite din cauza unui miros îngrozitor. Trecuseră câteva zile de la eveniment când au intrat aştia şi le-au văzut. Asta se petrece cu un corp fără suflet. Corpul si sufletul. Atât de mult contează unul. Atât de mult contează celălalt. Ironic e că toată viaţa investeşti în primul. Cel de-al doilea cântăreşte doar 20 şi ceva de grame. Atât. E tot ceea ce banii nu pot întreţine. Dar pot pierde.

§ 2 Responses to The primetime crime

  • Ana-Camelia says:

    “Corpul si sufletul. Atât de mult contează unul. Atât de mult contează celălalt. Ironic e că toată viaţa investeşti în primul. Cel de-al doilea cântăreşte doar 20 şi ceva de grame. Atât. E tot ceea ce banii nu pot întreţine. Dar pot pierde.”

    Doamne ce mi-a plăcut articolul ăsta! Nu comentez prea des, îţi citesc cu plăcere articolele, uneori nu sunt de acord cu ce scrii, de cele mai multe ori sunt. Uneori mă întristează prin brutalitatea adevărurilor exprimate, alteori mă amuză datorită ironiei usturătoare conţinute, dar de fiecare dată îmi place stilul. Articolul de astăzi, însă, e deosebit, mai ales ultimele rânduri. Am să-l pun la favorite şi-am să-l citesc de câte ori am să uit ce e important de fapt.

  • Radu Buzaianu says:

    Iti multumesc. Si eu o sa pun comentariul tau la favorite. Si am sa-l citesc cand uit ce e important pentru mine.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading The primetime crime at Mindfields.

meta

