Famous Failures !!

June 13, 2011 § Leave a comment

Există un tip de imbecilitate senzaţională între cei care iau decizii. Un tip de neputinţă arogantă. Mi-a povestit un director de radio cu entuziasm şi într-un tip de alibi al propriei competenţe, cum l-a dat afară pe unul dintre oamenii de radio de succes de acum. Pe principiul… îl ştii pe ăla? Noi l-am dat afară. Atunci am înţeles disponibilitatea la prostie a unor oameni ajunşi să decidă viitorul de moment al altora. Sunt de acord că noi cu toţii cădem. Ne desparte puterea de a ne ridica. Entuziasmul cu care o facem de fiecare dată. Ne desparte numărul de căzături pe care-l putem suporta. Ne desparte numărul de imbecili care privesc fără talent şi abilitate. Te privesc într-un tip de superioritate cu care viaţa i-a investit momentan. Te privesc şi decid că tu eşti prost şi ei deştepţi. Îi ştiu pe toţi care m-au ţinut la uşă. Îi ştiu pe toţi care m-au refuzat. Îi ştiu pe toţi pe care succesul meu de până acum, atât cât este, îi miră. Nu îi miră succesul meu. Îi miră prostia lor. Şi o să se tot mire de acum înainte. Îi ştiu. Am memorie bună. Dar uneori şi capacitatea stupefiantă de a-i ierta. Şi totuşi. Poate au avut dreptate. Unii dintre ei încă nu s-au înşelat. Dar hai să vedem.

Tagged:

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Famous Failures !! at Mindfields.

meta

