Reclamele la tv

June 7, 2011 § Leave a comment

Eu înţeleg tot mai greu talentul celor care lucrează în advertising. Adică e o meserie mişto. dezirabilă. Concurenţă mare… idei proaste. În asta se propteşte logica. Coca Cola aniversează anul ăsta 125 de ani. Superb. M-au sufocat cu treaba asta. e ca şi cum am stabili că ne vedem în faţă la Unirii la 7 şi 23 de minute. Pe aceeaşi logică la anu o să sărbătorească126 de ani.  Mi se pare la fel de aniversabili. Apoi reclamele cu Buzdugan la Germanos. Dacă stabilim că se adresează unui popor imbecil, aşa da. Sunt bine targetate. Dacă se adresează unor retardaţi mintal sunt perfecte. Altfel sunt o ruşine. Mă ia durerea de capul când îmi imaginez câţi oameni s-au adunat pentru producerea spotului. Câţi oameni s-au trezit de dimneaţă pentru filmarea ideilor ăstora pur şi simplu stupefiante. S-au făcut şedinţe. S-au contrazis. A îmbunătăţit ideea. E spectaculos câţi oameni s-au mobliziat ca să iasă aşa ceva. Apoi reclamele la Maximia. Dincolo de faptul că am dificultăţi mari în a înţelege de ce e cerebel simpatic. În afară de faptul că vorbeşte ca şi cum ar râde. Deci extrem de dificil. Dar nu asta contează. există o idee mai ridicolă ca aia când bătrâna citeşte la telefon un meseaj unei gagici? Se poate ceva mai ieftin de atât? Bănuiesc că acel concept creativ aparţine unora stresaţi de apropierea BAC-ului. Şi mă opresc la reclama pentru Milenium Bank. Eu am înţeles că atât au putut cei care au ajuns la ideea acelui spot. Da întrebarea e… cu ăia de la Holograf ce-au avut mă… . Şi închei citându-l pe:

Răzvan Exarhu: Publicitarii încă se străduiesc să facă reclame mai proaste ca ei.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Reclamele la tv at Mindfields.

meta

