Eugenia şi Eugen

June 1, 2011 § Leave a comment

De dimineaţă am deschis televizorul pe oamenii ăştia. Eugenia Vodă şi Eugen Istodor. El invitat în emisiunea ei. Poate cei mai buni intervievatori de pe piaţă. Doi oameni pe care i-am studiat. El pune întrebări agresive. Ea întrebări constructive. Ambii foarte buni. Eu fac interviurile la jumătate. Aşa m-am educat. Între unul şi celălalt. Cu Eugen Istodor am făcut demult un interviu.  L-am numit 2 become 1. Am reţinut o chestie mişto pe care mi-a spus-o:

“Poţi să întrebi orice. Cu întrebarea poţi să loveşti oriunde. Tu pui întrbarea. Eşti nevinovat. Întrebarea e o nevinovăţie. Eşti vinovat când dai răspunsuri. Răspunsul e greu”. Între timp eu am înţeles că există întrebări atât de bune, încât răspunsul nu mai contează. Am pus întrebări atât de bune uneori, încât n-ar fi trebuit să primească răspuns. Asta e ce am înţeles de la Eugenia Vodă. Să ai un tip de demnitate cu care să-ţi înţelegi meseria. Să ajungi să faci interviuri de anvergura marilor personalităţi. Asta lipseşte. Nu mai sunt spaţii care să merite personalităţi de anvergură. E tot mai greu să surmontezi disproporţia dintre o mare personalitate şi o mică publicaţie. Şi o mică emisiune. Publicaţiile şi emisiunile sunt tot mai mici. Se vând exclusiv nimicurile. Nu mai vrea nimeni să facă lucruri importante. Se joacă doar cu mize mici. Se joacă la salariu. Şi la alibi. Am invitat-o pe Eugenia Vodă mai demult la o emisiune de a cărei producţie mă ocupam. M-a refuzat politicos. Mi-a explicat că nu merge la emisiunile altora. Prilej cu care m-a enervat şi am întrebat-o ce s-ar face dacă şi cei pe care îi cheamă ea în emisiune i-ar răspunde similar. Iar replica ei oricât ar părea de exagerată, după ce am tot urmărit emisiunea ei, nu e. “Eu le fac un cadou invitându-i în emisiunea mea”.

Tagged: ,

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Eugenia şi Eugen at Mindfields.

meta

