Dana Grecu

May 31, 2011 § 1 Comment

Ma uit pe Antena 3, vorbeste Dana Grecu. Ma straduiesc sa inteleg de ce ar fi o moderatoare demna de un premiu. Vorbeste greu. Se enerveaza usor. Se agita mult. Se explica putin. Gesticuleaza mai mult decat formuleaza. Are o ritmicitatea imprevizibila a exprimarii. Adica uneori se opreste in mijlocul frazei. Vorbeste evident mai repede decat gandeste. Enervarea ca sa aiba un rost trebuie sa aiba in prealabil un parcurs. Nu poti sa incepi enervat. E tipul de personaj care simte o nevoie inexplica sa puna la finalul frazei un “da?” retoric.In sensul ca sper ca ne-am inteles. Dar prima chestiune pe care n-o inteleg la ea e logica prezentei.  Principalul lucru care le este reprosat celor de la Antena 3 e ca sunt isterici. Si ei ce fac? ii dau o emisiune unei moderatoare care nu poate fi inteleasa altfel decat asa: ca isterica. Adica sa certificam niste suspiciuni. Clarificam banuielile. E o chestiune de logica simpla. Imi plac multi dintre cei de acolo. Domne pe omul acesta nu-l inteleg. Ma uit acum la ea. Multumeste haotic. E ba incruntata ba incantata. Au premiat-o cei de la APTR . Mi se pare senzational. E dincolo de capacitatea mea de a intelege lucrurile.

§ One Response to Dana Grecu

  • Claudiu says:

    Când vă asemenea specimene la tv, mă cuprinde o satisfacţie nebună. Să mă explic: mă bucur în primul rând că asemenea clevetitori de profesie sunt siliţi să se afunde tot mai mult în mizerie şi promiscuitate morală, mai precis, se îndobitocesc pe zi ce trece, chiar dacă ei încearcă să înşele aparenţele. Lumea îi detestă, acest lucru e clar!
    Eu unul mi-am făcut o colecţie de filme artistice, documentare, muzică, ca să nu mai spun de biblioteca personală, aşa că nu mai stau la cheremul amatorilor ăştia din mass media românească. Noutăţile le iau de pe net, aşa că pot să vizionez un Oscar, un concert cu Coldplay, pot urmări nişte ştiri serioase pe BBC World, France 24, una peste alta poţi să devii propriul tău director de programe dacă ştii ce să cauţi şi unde să cauţi. Altfel cheltui timp şi bani aiurea, ba mai rău – îi dai ca să te prosteşti!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Dana Grecu at Mindfields.

meta

