Morning Glory

May 23, 2011 § 2 Comments

Visez alambicat. Chestii fără sens. Dar nu asta contează în viaţă. Contează cu cine te trezeşti când se aude o alarmă. Prima nu e a mea. E a Danezei. Îi sună alarma. Aşa începe ansamblul de trezire a amplei personalităţi de lângă mine. Nu se trezeşte omeneşte cu o alarmă. Se trezeşte cu un plan de sunete amenajate în diferite locuri ale camerei. Ea nu are o alarmă. Are o strategie. În desfăşurătorul ei mă ia în braţe şi aproape că mă răpune şi pe mine. Dar nu. Sunt un tip serios. The morning is for sleeping, cum zice Coldplay. Mai de dormit 2 ore. 2 ore întrerupte din când în când de gesticulaţia Danezei prin casă. Pe la 8 jumătate se aude uşa. A plecat. Mai am o oră. Încep să-mi rezolv visul. Nu mai e mult şi nu-mi place să las lucrurile fără deznodământ. Nu pot să mă hotărăsc ce să visez. Da pot să mă hotărăsc cum se termină. Ca să nu mai spun când se termină. Se termină la 9 jumătate când se deschide televizorul. Răzvan şi Dani. Începe finalul dimineţii. Atunci încep să-mi asum că nu e weekend. Încep să-mi simulez ziua în minte. Şi atât de bine o gândesc, încât pare că nu mai are rost. De la 10, de la Mircea Badea încolo, deja mă mobilizez. Încep să vreau să mă ridic. Până pe la şi 10. Sună telefonul: Daneza. Tot timpul vreau să vreau să-i schimb melodia cu care mă sună. The Cardigans  – Lovefool. M-am plictisit de melodie. De Daneza?! Niciodată. “Trezirea, trezirea”… ea cu un entuziasm suspect. Aşa încep în viaţa mea…  dimineţile şi gloria.

§ 2 Responses to Morning Glory

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Morning Glory at Mindfields.

meta

